Byli menedżerowie ForBETu i Totolotka założyli Betfan. Dyrektorem marketingu Jakub Świsłowski, identyfikacja wizualna od Mamastudio
Na polskim rynku bukmacherskim rozpoczyna działalność nowa firma Betfan, która koncentruje się na działaniach wyłącznie w internecie. Dyrektorem marketingu Betfan został Jakub Świsłowski. Autorem identyfikacji i komunikacji wizualnej marki jest Mamastudio.
Obok możliwości obstawiania wyników sportowych, na żywo i esportowych, Betfan ma oferować szeroki zakres zakładów na rozrywkę, obejmujących tematy okołosportowe, a także z obszaru mediów, polityki, show-biznesu, ekonomii czy nawet pogody. Firma w ciągu 3-4 lat chce znaleźć się w gronie pięciu największych licencjonowanych firm bukmacherskich w Polsce.
- Chcemy zmieniać postrzeganie zakładów bukmacherskich. Dlatego nie skupiamy się wyłącznie na wydarzeniach sportowych i ich wynikach, bacznie obserwujemy otoczenie i proponujemy naszym fanom zakłady odpowiadające różnorodnym zainteresowaniom. U nas można obstawić niemal wszystko. Aby nie tworzyć dodatkowych barier, bierzemy na siebie zapłatę podatku od gier, a każdy nowy gracz może skorzystać z najwyższego na rynku bonusu powitalnego o wartości 3 tys. zł - wyjaśnia Piotr Sienkiewicz, prezes zarządu Betfan. Ma proponować miesięcznie ponad 1,5 mln różnych zakładów.
Hasłem przewodnim marki jest „Nie grasz, nie wygrasz!”. - Naszym założeniem jest ciągły rozwój oferty i zdobywanie coraz silniejszej pozycji na rynku. Nie chcemy jednak podążać utartymi schematami, ale poprzez nowoczesne formy komunikacji, szybkość, aktualność i profesjonalizm, dostarczymy graczom unikatowych wrażeń i emocji związanych z obstawianiem różnorodnych wydarzeń. Chcemy być symbolem bukmachera XXI wieku na polskim rynku - komentuje Sienkiewicz.
Dyrektorem marketingu Jakub Świsłowski
Betfan jest dziesiątym podmiotem na polskim rynku bukmacherskim online. To spółka ze 100 proc. polskim kapitałem.Pełniący funkcję prezesa zarządu Piotr Sienkiewicz pracował wcześniej w ForBET i Totolotku. W tym ostatnim miał okazję współpracować z odpowiadającym w Betfan za działalność operacyjną Grzegorzem Kiczko. Doświadczenie w ForBET i Totolotku zdobywał również Jarogniew Muszyński, stojący na czele IT. Dyrektorem marketingu Betfan jest Jakub Świsłowski, który związany był m.in. z Onetem, Agorą i PGNiG. Właścicielem spółki jest grupa kapitałowa Chałas i Wspólnicy.
Autorem projektu identyfikacji i komunikacji wizualnej nowej marki na polskim rynku bukmacherskim jest Mamastudio. Agencja zaprojektowała również strony desktopową i mobilną, przez które Betfan prowadzi swoją działalność. - Nowoczesny design jest jednym z elementów, który wyróżnia nas na tle rynku. Wypracowana wspólnie z Mamastudio identyfikacja wizualna podkreśla kluczowe atrybuty naszej marki. Bazuje na przyjaznych, tożsamych z nią kolorach - zielonym symbolizującym nadzieję i żółtym, przywołującym radość, zabawę i optymizm. Jednocześnie ostre kształty zaznaczają dynamizm, który charakteryzuje wszystkie nasze działania – komentuje Jakub Świsłowski, dyrektor marketingu w Betfan. Pod jego kierunkiem wewnętrzny zespół firmy prowadzi komunikację marketingową, w tym działania w obszarze kreacji, content marketingu i social media.
Zakupem mediów zajmuje się agencja Pure Play. Działania PR koordynuje agencja Practum Consulting.
Dołącz do dyskusji: Byli menedżerowie ForBETu i Totolotka założyli Betfan. Dyrektorem marketingu Jakub Świsłowski, identyfikacja wizualna od Mamastudio