SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zalando zmienia barwy. W reklamach Willem Dafoe

Platforma Zalando ma nową strategię pozycjonowania, która koncentruje się na jakości, stylu życia i inspiracji. Dodatkowo wprowadzono zmiany w tożsamości marki.

Willem Dafoe w spocie Zalando Willem Dafoe w spocie Zalando

Zalando zaprezentowało nową strategię pozycjonowania i zaktualizowaną tożsamość marki poprzez kampanię “W co mam się ubrać?” na jesień-zimę 2024. 

Jak podaje firma, strategia ta to istotny krok w kierunku realizacji wizji Zalando, której celem jest stworzenie wiodącego, paneuropejskiego ekosystemu e-commerce dla mody i lifestyle’u. Będzie ona też podstawą do tworzenia przyszłych kampanii. 

Pewność siebie i własny styl
Nowe pozycjonowanie Zalando koncentruje się na wzmacnianiu pewności siebie klientów w wyrażaniu własnego stylu. Kierunek ten zapewnia jednolite ramy dla tworzenia angażujących doświadczeń zakupowych dla całości oferty Zalando. Nowa strategia została oparta na szerokich badaniach, które podkreśliły najważniejsze kwestie dla klientów Zalando: wysoka jakość ubrań i marek, poczucie wspólnoty, podążanie za trendami oraz dostęp do inspirujących treści. W odpowiedzi na te oczekiwania Zalando zobowiązuje się do tworzenia ekscytujących, przyjaznych i wyrazistych doświadczeń, które celebrują różnorodność klientów platformy w Europie.  

CZYTAJ TEŻ: Zalando ukarane przez UOKiK

Odświeżona identyfikacja wizualna, zaprezentowana w kampanii na sezon jesień-zima 2024, obejmuje intensywniejszą paletę pomarańczowych barw, odświeżony logotyp, dynamiczne animacje brandowe oraz specjalnie zaprojektowaną czcionkę Zalando, która została stworzona z myślą o lepszej czytelności i dostępności. Nowe elementy wizualne będą stopniowo wdrażane na wszystkich punktach kontaktu z marką w nadchodzących miesiącach. 

- Zmiany, które dziś prezentujemy, wykraczają poza zwykłą aktualizację wizualną. Opierając się na silnej wartości marki i rozpoznawalności, którą Zalando wypracowało przez lata, rozwijamy naszą markę, aby odgrywała większą rolę w życiu naszych klientów - mówi Anne Pascual, senior vice president design, marketing and content w Zalando. - Ta ewolucja koncentruje się na pewności stylu i redefiniowaniu sposobu, w jaki nasi klienci łączą się z modą i stylem życia. Jesteśmy bardzo podekscytowani możliwością zaprezentowania tej ewolucji w naszej nowej kampanii, która stanowi pierwszy krok w przedstawieniu nowego pozycjonowania naszej marki oraz odświeżonej jej tożsamości. 

Willem Dafoe, Brigitte Nielsen i inni w nowej kampanii

Kampania „W co mam się ubrać?” adresuje uniwersalny, codzienny dylemat, który dotyczy wszystkich ludzi, bez względu na ich wiek, miejsce zamieszkania, płeć czy pochodzenie - wyboru ubioru. Występuje m.in. aktor Willem Dafoe, modelka i aktorka Brigitte Nielsen, model i aktor Luka Sabbat oraz twórczyni internetowa i modelka Sabrina Bahsoon, znana jako #TubeGirl. Dobór obsady reklama ma podkreślać inkluzywność i zróżnicowane potrzeby klientów Zalando. Poprzez tę kampanię Zalando chce pokazać, w jaki sposób upraszcza decyzje modowe i inspiruje do odnalezienia pewności siebie w stylu, poprzez oferowanie szerokiego asortymentu, inspirujących treści i doskonałych doświadczeń zakupowych. Kampania prezentuje szeroką gamę jakościowego asortymentu, zapewniając inspirację dostosowaną do każdej modowej decyzji. 
Kampania prowadzona jest w internecie, mediach społecznościowych i cyfrowych lokalizacjach out-of-home. 

Dołącz do dyskusji: Zalando zmienia barwy. W reklamach Willem Dafoe

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl