SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Beyond Meat wybrał agencję kreatywną do obsługi w Europie

Producent mięsa roślinnego, firma Beyond Meat wybrał w przetargu agencję kreatywną do obsługi w Europie. To niezależna agencja Isobel.

Agencja Isobel została wybrana po konkurencyjnym procesie przetargowym przeprowadzonym przez The Introduction. Dotychczas Beyond Meat, który ma europejską siedzibę w Amsterdamie nie miał stałej agencji do obsługi kreatywnej, w przeszłości współpracował z agencjami Oliver i Boomerang.

Rola agencji Isobel będzie polegać na promowaniu misji marki Beyond Meat, która koncentruje się na znaczeniu dokonywania pozytywnych wyborów żywieniowych dla zdrowia planety. Będzie odpowiedzialna za tworzenie kampanii, które rezonują z tą misją w całej Europie.

Bram Meijer, dyrektor ds. marketingu regionalnego EMEA w Beyond Meat, powiedział: „Beyond Meat to marka, która potrzebuje kreatywnego partnera, który naprawdę rozumie trendy kulturowe i kulinarne na danym rynku, a także jest w stanie tworzyć zapadające w pamięć, wyróżniające się dzieła kreatywne".

Agencja Boomerang, część Publicis Groupe, współpracowała z marką przy kampanii w 2022 r. zatytułowanej „Go beyond” . Niedawno, w styczniu tego roku, Oliver Agency, należąca do Brandtech Group, współpracowała z Beyond Meat przy  kampanii „Taste you can believe in” .

W 2021 roku Beyond Meat wybrało OMD na swoją agencję medialną.

Dołącz do dyskusji: Beyond Meat wybrał agencję kreatywną do obsługi w Europie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl