SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Załoga Biedronki w nowych strojach na 25-lecie firmy w Polsce

Od początku tego tygodnia pracownicy sklepów sieci Biedronka (Jeronimo Martins Polska) na południu kraju – w województwach świętokrzyskim i małopolskim - rozpoczęli dzień w nowych, czerwono-czarnych uniformach. Docelowo stroje w nowych barwach otrzymają pracownicy we wszystkich sklepach w Polsce.

Czerwono-czarne stroje otrzymali w pierwszej kolejności pracownicy 151 Biedronek w południowej Polsce, m.in. w Krakowie, Kielcach, Zakopanem, Nowym Targu, Jędrzejowie i Wadowicach.

Nowa odzież to czerwone i czarne koszulki polo, czerwone bezrękawniki z membraną, rozpinane bluzy, czarne fartuchy z kropkami, a także antracytowe koszule dla kierowników.

Naszyty na koszulkach, koszulach i bluzach logotyp sieci nie ma już napisu „Biedronka”.

- Nowe stroje to jeden ze sposobów uhonorowania 25-lecia istnienia Biedronki i przykład tego, jak nasza sieć zmienia się dla pracowników i klientów. Kolorystyka odzieży jest teraz w pełni spójna z wyglądem naszych sklepów i barwami marki, a to, że ubrania powstawały we współpracy z pracownikami, pokazuje, że jesteśmy zawsze otwarci na ich opinie - komentuje Agnieszka Sokołowska, dyrektor ds. komunikacji wewnętrznej i odpowiedzialności społecznej w sieci Biedronka.

Region warszawski będzie kolejnym, w którym pracownicy otrzymają nowe uniformy. Tam odzież zostanie wprowadzona w ciągu kilku następnych tygodni. Do wszystkich sklepów sieci stroje w nowych kolorach będą wprowadzane stopniowo przez najbliższe miesiące.

Biedronka ma w Polsce 3031 sklepów. W pierwszych sześciu miesiącach tego roku Biedronce udało się otworzyć 34 nowe placówki (wzrost o 29 lokalizacji netto ) i  zmodernizować 71 lokali.

Sprzedaż w sieci sklepów Biedronka w Polsce w pierwszej połowie roku w złotych wzrosła o 10,9 proc. (w euro o 7,8 proc.). W II kwartale br., kiedy to obowiązywały największe ograniczenia spowodowane pandemią koronawirusa, polska spółka zwiększyła sprzedaż (w złotych) o 8,7 proc. rok do roku.  Większa była też sprzedaż na bazie porównywalnej – LfL 7,8 proc. ( w I półroczu) i 4,8 proc. (w II kwartale).

Dołącz do dyskusji: Załoga Biedronki w nowych strojach na 25-lecie firmy w Polsce

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
vv
A co z ubiorami ochrony, łudząco podobnymi do mundurów policyjnych?
0 0
odpowiedź