SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Bilety do kin Helios w aplikacji mobilnej Banku Millennium

Bank Millennium udostępnił w aplikacji mobilnej możliwość zakupu biletów do kina we współpracy z Heliosem, największą siecią kin w Polsce. Klienci Millenium mogą sprawdzić w aplikacji repertuar kina, wybrać miejsca i kupić bilety, a także udostępnić je znajomym.

Bank Millenium, oddział w Warszawie Bank Millenium, oddział w Warszawie

Partnerem projektu jest sieć kin Helios. Aplikacja Millenium ma dostęp do listy wszystkich 49 kin Helios w Polsce i podpowiada użytkownikowi, gdzie znajduje się najbliższa placówka, jakie filmy są w niej wyświetlane, które sale, godziny i rodzaje seansów są dostępne. Pokazuje również projekcje w salach Helios Dream, dostępnych w wybranych multipleksach sieci. Kameralne sale wyposażone są w skórzane, rozkładane fotele oraz wysokiej jakości system dźwięku Dolby ATMOS i obrazu Christie 4K. W tej chwili sieć nie ma kina tylko w woj. lubelskim, ale jak zapewnia Marcin Jamróz, dyrektor sprzedaży korporacyjnej Helios SA, niebawem i tam pojawi się multipleks.

- Udostępniamy klientom kolejną niebankową usługę ułatwiającą codzienne życie. Tym razem jest to możliwość zakupu biletów do kina bezpośrednio w aplikacji. Z badań wiemy, że klienci kupujący bilety w internecie poszukują rozwiązań, które mogą przyśpieszyć proces zakupowy. W naszej aplikacji, z której i tak codziennie korzystają, mogą to robić wygodniej i szybciej - mówi Halina Karpińska, dyrektor departamentu bankowości elektronicznej w Banku Millennium.

Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, na razie Millenium będzie skupiało się na rozwijaniu współpracy z siecią Helios (w panelu kinowym mają się pojawić nowe funkcjonalności), nie wyklucza jednak w przyszłości rozszerzenia usługi o kolejne sieci kin.

Bilet do kina można wysłać znajomym

Zakup biletu do kina sieci Helios w aplikacji mobilnej Banku Millennium jest bardzo prosty. Wystarczy wybrać z menu opcję Płatności > Bilety do kina, a następnie wybrać film, datę i godzinę seansu w wybranym kinie (seanse odbywające się w salach Helios Dream o podwyższonym komforcie są specjalnie zaznaczone). Potem wskazuje się miejsca korzystając z widoku sali (można go przybliżać i oddalać).

Płatność realizowana jest automatycznie ze wskazanego konta lub karty kredytowej, a klient od razu widzi swoje bilety. W każdej chwili może je znaleźć w Menu > Płatności > Bilety do kina. Może je też łatwo wysłać znajomym i rodzinie np. przez aplikację Messenger, pocztę elektroniczną lub SMS czy MMS. Po przyjściu do kina wystarczy pokazać pracownikowi kina bilet elektroniczny w aplikacji banku.

- Wspólnie z Bankiem Millennium stworzyliśmy zupełnie nowy model sprzedaży biletów, który jest nowatorski dla obu naszych branż. Głęboko wierzymy, że ergonomia tego rozwiązania sprawi, iż dotrzemy do kolejnej grupy widzów, a zakup biletów online stanie się jeszcze prostszy - mówi Marcin Jamróz, dyrektor sprzedaży korporacyjnej Helios.

Polacy chcą mieć dodatkowe usługi w aplikacji bankowej

Z badania "Finanse przyszłości" przeprowadzonego przez IBRiS na zlecenie Banku Millennium pod koniec 2017 r. wynika, że dla większości Polaków bankowe aplikacje mobilne będą w przyszłości ważnym centrum usług nie tylko bankowych. Scalając różnego rodzaje usługi i produkty staną się platformą kompleksowego kontaktu klienta z bankiem. Zdaniem ponad 90 proc. badanych kupowanie biletów, funduszy inwestycyjnych i ubezpieczeń, płacenie za buty czy wypożyczenie roweru będzie w mobilnym banku oczywistością.

Z kolei według badania Deloitte z maja 2019 r., poświęconego niebankowym usługom dodanym, Polacy już dziś powszechnie korzystają z licznych usług cyfrowych – ponad 80 proc. badanych skorzystało z ponad trzech takich usług w ciągu 12 miesięcy, przy czym ponad 60 proc. respondentów irytuje konieczność zakładania wielu kont do różnych portali czy aplikacji. Niemal połowa obawia się o prywatność. Jednocześnie prawie 70 proc. respondentów ufa, że banki lepiej dbają o prywatność niż firmy technologiczne. Ponad 50 proc. Polaków chciałoby mieć w kanałach bankowych takie usługi, jak śledzenie przesyłek, możliwość kupna biletów komunikacji miejskiej, biletów do kina i teatru czy rezerwacji wizyty u lekarza.  

- Do niedawna, by zrealizować proste zadanie, potrzebowaliśmy kilku aplikacji. Większość z nich zaprojektowano jako aplikacje jednofunkcyjne (np. do komunikowania się, sprawdzania ocen restauracji, szukania wydarzeń kulturalnych czy zamawiania taksówki). Obecnie, dysponując nowoczesnymi telefonami i technologiami, możemy tworzyć aplikacje łączące kilka funkcji. Jestem przekonana, że w ten sposób będą wyglądały bankowe aplikacje przyszłości - mówi Iwona Jarzębska, dyrektor departamentu public relations Banku Millennium.

Z aplikacji mobilnej Millenium korzysta 1,2 mln osób

Jak wynika z danych za luty 2020 r. aplikacja mobilna Banku Millenium ma 1,2 mln aktywnych użytkowników. Odnotowała ona dotąd 31 mln logowań i 2,5 mln transakcji Blikiem. Z usługi Autopay, dostępnej w aplikacji, korzysta 22 tys. użytkowników, a z usługi kupowania biletów komunikacji miejskiej i opłat parkingowych - 50 tys.  

Na koniec ub.r. Bank Millennium miał 2,6 mln aktywnych klientów detalicznych, o 734 tys. (40 proc.) więcej niż rok wcześniej. Na ten wzrost przypadło 494 tys. klientów dawnego eurobanku i 264 tys. pozyskanych przez Bank Millennium. Udział cyfrowych kanałów w akwizycji kont osobistych wyniósł 38 proc., a pożyczek gotówkowych 53 proc. Z pozostałych usług online największe wzrosty odnotowały transakcje Blikiem (o 99 proc. rok do roku) i liczba kart aktywowanych w technologii HCE (o 362 proc). Na koniec ub.r. z programu rekomendacyjnego „Lubię to Polecam” korzystało 670,9 tys. użytkowników, z których 294 tys. dołączyło do niego w ub.r.

Helios to największa pod względem liczby obiektów sieć kin w Polsce. Po ponad 25 latach działalności zarządza 49 multipleksami w 42 miastach. Spółka skupia swoją działalność głównie w miastach małej i średniej wielkości, lecz jej multipleksy są obecne również w największych aglomeracjach Polski, między innymi w Łodzi, Warszawie, Gdańsku, Szczecinie, Poznaniu czy Wrocławiu. Helios S.A. jest częścią Grupy Agora, jednej z największych spółek medialno-rozrywkowych w Polsce, działającej m.in. w segmencie prasy (wydawca m.in. „Gazety Wyborczej”), reklamy zewnętrznej, internetu (grupa Gazeta.pl) oraz radia (stacje radiowe: Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Rock Radio i Radio Pogoda).

Dołącz do dyskusji: Bilety do kin Helios w aplikacji mobilnej Banku Millennium

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Silvio
60 mln widzów w ciągu roku??
0 0
odpowiedź
User
Grzechu
Szkoda, że oficjalna aplikacja Kina Helios to taka padaka. Multikino się zebrało d w troki i już jakiś czas temu wydało nowiutką appke, która jest na czasie z technologiami i trendami. Do tego Helios ma fatalnie zrobioną integrację z Empik Premium. Jak chce kupić w kinie bilet to KIEROWNIK musi iść do biura i coś tam odblokować żeby kasjer mógł wykonać transakcje - żenada.
0 0
odpowiedź