Blue City: moda na piękne wnętrze
1 września br. ruszyła druga odsłona kampanii wizerunkowej centrum handlowo-rozrywkowego Blue City.
Tym razem główny nacisk zostanie położony na największą spośród wszystkich centrów handlowych ofertę wnętrzarską. Kampania wizerunkowa pod tytułem "Moda na piękne wnętrze" ma na celu zaprezentowanie bogatego wyboru artykułów wyposażenia wnętrz i kompleksowych usług w zakresie wyposażenia domów, mieszkań, biur i powierzchni użytkowych.
Kampania potrwa do końca września, a w zakresie strategii i kreacji przygotowała ją agencja reklamowa V&P. Na potrzeby kampanii zrealizowano sesję fotograficzną, do której zdjęcia wykonała Karolina Poryzała. Za koncepcję kreatywną odpowiada dyrektor kreatywny V&P - Mariusz Szypura. Wykorzystane w sesji meble zostały wypożyczone ze sklepów Habitat i Cube w Blue City.
Oprócz bilbordów i reklam w ramach kampanii powstanie katalog salonów wnętrzarskich, który 10 września będzie insertowany w warszawskich dziennikach ("Gazeta Wyborcza" i "Dziennik").
Dołącz do dyskusji: Blue City: moda na piękne wnętrze