Bosch rusza z kampanią piekarników (wideo)
Firma BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego rozpoczyna ogólnopolską akcję promocyjną pod hasłem „Perfekcyjny efekt z premią”, w ramach której promuje piekarniki Bosch. Marka jest też sponsorem nowej edycji programu „Masterchef Junior” w TVN, w którym lokuje swoje urządzenia i sprzęt AGD.
Emisja nowego sezonu kulinarnego show „Masterchef Junior” rozpoczyna się w najbliższą niedzielę, 3 marca br. Podobnie jak w poprzednich edycjach programu sprzęt i urządzenia AGD, przy pomocy których uczestnicy programu przygotowują konkursowe potrawy i dania dostarcza marka Bosch. Jej ambasadorem jest jeden z jurorów show, Mateusz Gessler.
Wraz z emisją programu rusza także kampania wizerunkowo-promocyjna dla piekarników marki Bosch. Ogólnopolska akcja „Perfekcyjny efekt z premią” jest skierowana do klientów, którzy w terminie od 1 marca do 30 czerwca br. kupią piekarnik Bosch Serie I 4 lub Serie I 6.
Po zarejestrowaniu zakupu na stronie producenta i spełnieniu warunków zgłoszenia będą mogli otrzymać premię w wysokości 200 zł. Promocję będą wspierać wielokanałowe działania komunikacyjne: billboardy sponsorskie, spoty reklamowe z dokrętką promocyjną, silna kampania w internecie, VOD, prasa oraz materiały POS.
Dołącz do dyskusji: Bosch rusza z kampanią piekarników (wideo)