BZ WBK Partner: Po prostu, po sąsiedzku
Pod hasłem „Po prostu, po sąsiedzku” rozpoczynają się lokalne kampanie reklamowe BZ WBK Partner. Wykorzystywaną w nich kreację przygotowała agencja Ostecx Créative.
Tegoroczne kampanie działających w mniejszych miastach i na osiedlach mieszkaniowych placówek BZ WBK Partner opierają się na pomyśle kreacyjnym pod hasłem „Po prostu, po sąsiedzku”. Layout – przygotowany przez agencję Ostecx Créative – jest przystosowany do użycia w prasie, internecie, na nośnikach outdoorowych (banery i billboardy) oraz w materiałach POSM (plakaty, ulotki, standy, plansze TV).
Pierwsze lokalne kampanie wykorzystujące tę kreację rozpoczęły się na przełomie stycznia i lutego. Czas i zasięg działań zależy od franczyzobiorców poszczególnych placówek BZ WBK Partner.
Dołącz do dyskusji: BZ WBK Partner: Po prostu, po sąsiedzku