Canal+ Polska bez dyrektorki marketingu
Joanna Kloskowska przestała pełnić funkcję dyrektorki marketingu Canal+ Polska i rozstała się z firmą - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Na razie nie wybrano jej następcy.
- Joanna Kloskowska zakończyła pracę w Canal+ Polska - potwierdza Wirtualnemedia.pl Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy nadawcy. Jak dodaje, pełniącym obowiązki dyrektora marketingu do momentu wyboru nowej osoby na to stanowisko został Adam Skręt. Sprawuje on w firmie funkcję digital growth director.
Przyczyn odejścia Kloskowskiej spółka nie komentuje.
Joanna Kloskowska pracowała w Canal+ od sześciu lat
Kloskowska do Canal+ Polska dołączyła w 2018 roku, początkowo pracowała w niej jako dyrektor marketingu treści. Wcześniej pracowała w Ringier Axel Springer Polska, jako marketing services director i dyrektor marketingu. W przeszłości zatrudniona była m.in. w Grupie ITI, TVN24, Kompanii Piwowarskiej i Telekomunikacji Polskiej.
Canal+ Polska posiada platformę satelitarną Canal+, serwis streamimgowy Canal+ Online, jest też nadawcą stacji telewizyjnych, m.in. kanałów Canal+ oraz stacji Ale kino+, Planete+ czy MiniMini+.
Dołącz do dyskusji: Canal+ Polska bez dyrektorki marketingu