SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„CD Action” umacnia się na pozycji lidera. „PC World” o 40 proc. w dół

W sierpniu 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży magazynów komputerowych i o grach komputerowych umocnił się „CD Action”, który zanotował największy wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił „PC World”.

Sprzedaż ogółem magazynu „CD Action” (Wydawnictwo Bauer) w sierpniu 2014 roku wyniosła 94 640 egz., czyli o 13,84 proc. więcej, niż w sierpniu 2013 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą pozycję zajął „PC Format” (Wydawnictwo Bauer). Jego sprzedaż ogółem w badanym okresie wyniosła 49 974 egz., po spadku o 13,28 proc.

Na trzeciej lokacie znalazł się „Komputer Świat” (Ringier Axel Springer Polska), którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu zwiększył się o 11,07 proc. do 31 890 egz.

Z kolei najwięcej stracił „PC World” (IDG Poland), który spadł z miejsca czwartego na piąte. Sprzedaż ogółem tego miesięcznika zmniejszyła się bowiem o 39,55 proc. i wyniosła 11 450 egz.

ZKDP

sierpień

Wirtualnemedia.pl

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

CD Action

130 000

94 640

94 640

127 973

83 136

83 136

PC Format

121 000

49 974

49 974

125 000

57 625

57 625

Komputer Świat

52 975

31 890

31 890

54 067

28 711

28 711

Chip

18 300

14 106

14 106

25 500

16 745

16 745

PC World

18 750

11 450

11 450

35 000

18 941

18 941


W sierpniu 2014 roku w porównaniu do lipca 2014 roku jedynym wzrostem sprzedaży ogółem (o 31,31 proc.) pochwalić się mógł „CD Action”. Z kolei najwięcej stracił „PC Format” - było to 15,18 proc.

ZKDP

2014

Wirtualnemedia.pl

sierpień

lipiec

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

CD Action

130 000

94 640

94 640

126 000

72 075

72 075

PC Format

121 000

49 974

49 974

120 970

58 917

58 917

Komputer Świat

52 975

31 890

31 890

52 990

35 393

35 393

Chip

18 300

14 106

14 106

18 300

14 211

14 211

PC World

18 750

11 450

11 450

20 300

11 462

11 462

 


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „CD Action” umacnia się na pozycji lidera. „PC World” o 40 proc. w dół

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
10987654321
Nie znam takiego magazynu AC Action :)
odpowiedź
User
czytelnik
Obejrzyjcie stopkę PCWORLD. Same dyrektory i stażyści. Tak właśnie wyglądają upadające media.
odpowiedź
User
Palazzo
A wiadomo coś o Secret Service? ;)
odpowiedź