Centralny Ośrodek Sportu potrzebuje agencji strategicznej
Centralny Ośrodek Sportu zaprasza agencje do składania ofert na opracowanie strategii marketingowej - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Wybrana przez Centralny Ośrodek Sportu agencja zajmie się m.in. analizą strategiczną środowiska marketingowego, w którym funkcjonuje baza noclegowa COS. Będzie ona obejmować m.in. audyt komunikacji marketingowej 3 do 5 reprezentatywnych benchmarków - konkurentów - w wymiarze Brand Identity - jak te podmioty chcą, aby była postrzegana ich oferta i marki , na jakich argumentach się koncentrują, w jaki sposób komunikują swoje przewagi rynkowe, czy profilują komunikację pod określone
grupy docelowe. Audyt ten ma być punktem odniesienia dla komunikacji oferty tak, aby mogła wyróżnić się komunikacyjnie, oraz rozpoznać co stanowi standard w komunikacji do potencjalnych klientów.
Zwycięska agencja zajmie się również przeprowadzeniem segmentacji głównych typów klientów oraz wyznaczeniem grup o największym potencjale generowania rezerwacji w bazie noclegowej COS, zdefiniuje Value Proposition, przeprowadzi przekrojową analizę komunikacji marketingowej obejmującą identyfikację błędów komunikacji wartości i architektury informacji dla reprezentatywnych elementów komunikacji online oraz offline. Przygotuje również audyt komunikacji wizualnej, wyznaczy cele marketingowe i komunikacyjne, opracuje wytyczne strategiczno-marketingowe.
Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 19 lipca br.
Zwycięska firma będzie pracować dla COS przez 5 miesięcy. O wyborze najlepszej oferty zdecyduje tylko i wyłącznie cena.
Dołącz do dyskusji: Centralny Ośrodek Sportu potrzebuje agencji strategicznej