Chris Wood dyrektorem ds. transformacji marketingu VMLY&R w regionie EMEA
Agencja VMLY&R ogłosiła awans Chrisa Wooda na nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. transformacji marketingu w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka). W nowej roli będzie przewodzić transformacji marketingowej w całej bazie klientów z tego regionu.
Chris Wood będzie również koordynował ekspertów zajmujących się technologią, doświadczeniem klienta, brandingiem, doradztwem i handlem — tworząc zespoły, które będą identyfikować i wykorzystywać możliwości, motywując klientów do osiągania postępów w realizacji swoich planów transformacji.
Jak podaje VMLY&R, nominacja Chrisa Wooda oznacza rosnącą potrzebę zapewnienia ludziom wiedzy operacyjnej na temat szerokiego zakresu możliwości marketingowych, kogoś, kto będzie w stanie zaaranżować i wdrożyć odpowiednich ludzi, platformy i procesy marketingowe, aby osiągnąć określone cele.
Równolegle Chris Wood będzie nadal mocno zaangażowany w operacje sieciowe, kontynuując współpracę z biurami VMLY&R EMEA i globalnymi Centrami Doskonałości, aby zapewnić, że sieć konsekwentnie będzie dostarczać klientom to, czego potrzebują od swoich agencji, realizując zarówno cele bezpośrednie, jak i długoterminowe.
Wcześniej Chris Wood piastował różne stanowiska w VMLY&R, w tym m.in. pełnił funkcję dyrektora generalnego VML w Wielkiej Brytanii. Przyjął kluczowe role jako kierownik ds. technologii cyfrowych, klientów i strategii dla globalnych zespołów klientów, w tym Ford, WBA, Sanofi i Bridgestone. Ostatnio nadzorował rozwój sieci w regionie EMEA, płynnie integrując różnorodną ofertę agencji poprzez serię strategicznych fuzji i przejęć.
- Szerokie doświadczenie Chrisa i wiedza na temat platform cyfrowych dają mu możliwość pomagania klientom w budowaniu przyszłościowych operacji marketingowych – powiedział Andrew Dimitriou, dyrektor generalny VMLY&R EMEA. - Ta nowa rola odgrywa zasadniczą rolę w pomaganiu klientom w tworzeniu przewagi konkurencyjnej poprzez marketing.
Dołącz do dyskusji: Chris Wood dyrektorem ds. transformacji marketingu VMLY&R w regionie EMEA