Cyfrowy Polsat reklamuje internet LTE i nową ofertę telewizyjną (wideo)
Cyfrowy Polsat zaczyna dwie ogólnopolskie kampanie reklamowe, promujące wprowadzone znacznie wcześniej produkty: nowe oferty telewizyjne i domowy internet LTE.
Pierwszy spot promuje odświeżoną, wprowadzona 14 lutego ofertę telewizyjnych pakietów. Film zachęca do wyboru oferty telewizyjnej, dostępnej już od 20 złotych miesięcznie i z nawet 6 miesiącami na start bez opłat.
Drugi ze spotów promuje internet domowy LTE wraz z Zestawem Internetu Domowego 300 i zachęca do testowania go przez 2 miesiące za 9 złotych.
W ramach kampanii zaplanowano emisję spotów w telewizji Polsat, na kanałach tematycznych Polsatu i TVS, a także w wybranych rozgłośniach radiowych. Kampanie online obejmą m.in. serwisy horyzontalne i social media.
Za scenariusz i realizację filmów odpowiada agencja Grey Group Poland, reżyserowali Mariusz Palej (spot oferty TV) oraz Piotr Janowski (spot oferty Internet LTE). Producentem jest Mariusz Matwiejczuk, a postprodukcją zajął się LocoMotive. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Vizeum.
W pierwszych trzech kwartałach ub.r. grupa Cyfrowy Polsat zanotowała 7,25 mld zł wpływów ze sprzedaży (wobec 7,19 mld zł rok wcześniej) i 788 mln zł zysku netto (po wzroście o 108,8 mln zł w skali roku).
Dołącz do dyskusji: Cyfrowy Polsat reklamuje internet LTE i nową ofertę telewizyjną (wideo)
Dokładnie takie samo mam zdanie ta reklama wręcz mnie odstrasza nie zachęca do oferty. Dodam jeszcze że ta reklama pokazuje dzieciom jak pomiatać rodzicami to ostatnie zdanie tego dziecka i zmiana hasła jest wręcz chamskie