Cztery oferty w przetargu Enea na wybór agencji wspierającej w zakresie sponsoringu i eventów
W trwającym od kilku tygodni na wybór agencji wspierającej spółkę Enea w zakresie sponsoringu i eventów wpłynęły cztery oferty. Walka toczy się o blisko 20 mln zł budżetu - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl.
O dwuletnią współpracę ze spółką Enea walczą: Todo Jakub Kawa, Rochstar, Berm oraz Partner of Promotion z Silver Plate.
Na realizację tego zamówienia spółka zamierza przeznaczyć 19,16 mln zł. Tymczasem startujące w przetargu firmy zaproponowały zdecydowanie niższe kwoty.
Todo Jakub Kawa proponuje kwotę 2,84 mln zł, Rochstar – 5,14 mln zł, Berm – 4,05 mln zł, a Partner of Promotion z Silver Plate – 3,39 mln zł.
Te dwie ostatnie firmy kilka dni temu zostały wybrane przez Enea w przetargu rozpoczętym ponad rok temu, a dotyczącym obsługi jej eventów.
Enea przewiduje wybór nawet trzech agencji do współpracy, z którymi będzie zawierać tzw. umowy ramowe. Będzie z nimi współpracować przez dwa lata.
W przypadku obsługi działań eventowych do zadań wybranych firm należeć będzie m.in. przygotowywanie koncepcji, kompleksowej organizacji i realizacji spotkań z klientami biznesowymi (B2B), organizacja eventów skierowanych do obszarów B2C, organizacja akcji promocyjnych i ambientowych skierowanych do klientów indywidualnych (B2C) i biznesu (B2B), organizacja imprez wewnętrznych, wsparcie realizacji działań z obszaru sponsoringu, promocji marki, CSR itp.
Od 30 do 50 projektów
W ciągu roku Enea angażuje się w sponsoring od 30 do 50 projektów, zarówno ogólnopolskich (10-12) jak i celowych (20-38 projektów). W ramach sponsorowanych projektów spółka realizuje działania w zakresie aktywizacji działań sponsoringowych oraz promocyjnych. Wybrana w tym zakresie agencja będzie współpracować ze spółką przy realizacji strategii działań sponsoringowych w szczególności w zakresie sportu profesjonalnego i amatorskiego oraz kultury i sztuki, w tym w obszarze kultury masowej, a także w zakresie zaangażowania społecznego. Zajmie się organizacją działań aktywizujących sponsoring, w tym działań z obszaru społecznego zaangażowania w szczególności wydarzeń wspierających działania wizerunkowe i sprzedażowe oraz wpływających na budowę silnej marki Enea.
Enea stawia na sport
Firma współpracuje także w danym roku z co najmniej 4-6 klubami sportowymi reprezentującymi różne dyscypliny sportu oraz ligi sportowe. Dwie drużyny występują na najwyższym poziomie rozgrywek, a 2 do 4 reprezentują drugi poziom rozgrywek. W tym roku spółka została sponsorem następujących drużyn: ENEA PTPS Piła – piłka siatkowa kobiet, Orlen Liga; ENEA AZS Poznań – koszykówka kobiet, Basket Liga; ENEA Astoria Bydgoszcz – koszykówka mężczyzn, 1. liga; Stelmet Zielona Góra – koszykówka mężczyzn, Basket Liga i ENEA Energetyk Poznań – piłka siatkowa kobiet, 1. liga. Ponadto spółka angażuje się w sponsoring co najmniej 3-5 wydarzeń sportowych na terenie kraju. Eventy te głównie odbywają się w okresie od czerwca do sierpnia i trwają od 2 do 3 dni. W tym roku Enea była sponsorem ENEA Ironman 5150 Warsaw, ENEA Ironman 70.3 Gdynia, ENEA Bydgoszcz Triathlon i Memoriał Alfreda Smoczyka. Poza tym Enea została została sponsorem Polskiego Związku Towarzystw Wioślarskich. Spółka sponsoruje również Teatr Wielki w Poznaniu, Filharmonię Pomorską w Bydgoszczy i Filharmonię Zielonogórską. Angażuje się też w festiwale muzyczne i imprezy plenerowe, takie jak m.in. Enter ENEA Festival, ENEA Spring Break oraz plenerowe widowisko Orzeł i Krzyż.
Dołącz do dyskusji: Cztery oferty w przetargu Enea na wybór agencji wspierającej w zakresie sponsoringu i eventów
.......... ❥❥❥ ❥❥ ❥❥❥ www.CashPay40.Com
.......... ❥❥❥ ❥❥ ❥❥❥ www.CashPay40.Com