„Czy Twój potencjał też drzemie całymi dniami?” w kampanii Sentino
USP Zdrowie rozpoczyna kampanię wprowadzającą na rynek nowy lek na sen o nazwie Sentino. Kreację przygotowała agencja OK Human.
Hasłem nowej marka leku na sen Sentino, należącej do USP Zdrowie, jest „Bo najlepszy Ty, to wyspany Ty”
30-sekundowy spot reklamowy pokazuje, że nieprzespane noce prowadzą do sennych dni, kiedy nie jesteśmy w pełni sobą, a potencjał, który w nas drzemie, nigdy się do końca nie budzi. Ten właśnie problem rozwiązuje nowy lek Sentino, z substancją o udowodnionym klinicznie działaniu, który USP Zdrowie właśnie wprowadza na rynek.
- Szukaliśmy komunikacji, która wyróżni się na zatłoczonym rynku leków na sen. Propozycja kreatywna OK Human najlepiej wpisała się w nasze oczekiwania - mówi Magdalena Potocka, Brand Manager marki Sentino.
Za kreację odpowiada agencja OK Human. Za produkcję odpowiada SELFISH, spoty wyreżyserował Marek Cichy
Dołącz do dyskusji: „Czy Twój potencjał też drzemie całymi dniami?” w kampanii Sentino