SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Daniel Olbrychski w reklamie Delikatesów Centrum

Sieć Delikatesy Centrum rozpoczęła nową kampanię wizerunkową, nawiązującą niejako do święta 3 maja. Lektorem w spocie jest Daniel Olbrychski. 

Blisko minutowy spot reklamowy praktycznie przez cały czas jego trwania nie wskazuje w jakikolwiek sposób na reklamę sieci sklepów. Zaczyna się głosem Daniela Olbrychskiego od słów: “Za przylaszczki, śnieguliczki, niezapominajki..” i rysunków tych roślin. Dalej mówi o białym niedźwiedziu i czerwonych sercach na ulicach. “Za śląską, krakowską i żywiecką i paprykarz szczeciński” - recytuje dalej aktor. Potem wymienia nazwiska znanych polskich kompozytorów: Chopina, Paderewskiego, ale mówi też o Zenku. Dalej wymienia Igę, Szymborską i Skłodowską. 

“Za to kim jesteśmy, i za to kim chcemy być. 3Maj się Polsko” - kończy Daniel Olbrychski i dopowiada: “Delikatesy Centrum. Polski sklep”. 

Reklama emitowana jest m.in. na YouTube i w serwisach VOD. 

 

Na początku kwietnia Delikatesy Centrum do promocji własnej marki wykorzystały w sprytny sposób trwającą od miesięcy walkę marketingową pomiędzy Lidlem i Biedronką - ruszyły z promocją, w ramach której w ich sklepach uznawane są karty lojalnościowe z Biedronki i Lidla. Towarzyszy temu kampania reklamowa pod hasłem „Niskie ceny dla wszystkich”. 

Delikatesy Centrum liczą ok. 1,5 tys. sklepów, z których część działa w modelu franczyzowym. W pierwszych trzech kwartałach ub.r. zanotowały wzrost przychodów sprzedażowych o 5 proc. (a sprzedaży porównywalnej o 4,5 proc.) oraz marży o 0,3 pkt proc. W sklepach w modelu franczyzowym dynamika sprzedaży wyniosła 3,9 proc.

Dołącz do dyskusji: Daniel Olbrychski w reklamie Delikatesów Centrum

22 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ponury Grabaz
Teraz Delikatesy Centrum,niech oglosza ze planuja zwolnic ponad tysiac pracownikow.
odpowiedź
User
Polak
Niech sie dowie kto jest właścicielem ignorant
odpowiedź
User
Valdi
Świetną reklamę zrobiliście. Jest to jedna jedyna która z chęcią oglądam i słucham. Wielkie gratulacje za pomysł. Czas zacząć kupować w delikatesach i wspomagać polski biznes a nie doładowywać obcokrajowców biedra i Lidl.
Pozdrawiam
odpowiedź