DDB Warszawa zaoferuje system e-reklamowy SALESmanago
Agencja DDB Warszawa w ramach rozpoczętej właśnie współpracy z SALESmanago będzie oferować system do optymalizacji sprzedażowych kampanii reklamowych w internecie.
Stworzony przez SALESmanago system Marketing Automation zawiera narzędzia do identyfikacji i monitoringu zachowania klientów na stronach www, dynamicznych personalizowanych e-maili, dynamicznej prezentacji treści na stronie, personalizowanego real-time biddingu oraz wsparcia sprzedaży bezpośredniej przez call center. Z systemu korzysta ponad tysiąc firm z Polski i zagranicy.
- Podpisanie umowy z SALESmanago to kolejny krok na drodze ekspansji interaktywnej agencji. Antycypujemy zmiany zachodzące na rynku reklamy i dodajemy marketing automation do naszej już szerokiej oferty usług - komentuje Szymon Gutkowski, dyrektor zarządzający DDB Warszawa. - Jesteśmy przekonani, że tego typu rozwiązania przyczynią się do osiągania lepszych wyników sprzedażowych przez naszych klientów - dodaje.
- Włączanie marketing automation do ofert agencji marketingowych jest już standardem w USA, a w Polsce coraz mocniejszym trendem. Dzięki połączeniu kompetencji typowo kreatywnych DDB z narzędziami umożliwiającymi budowanie procesów automatycznych i analizę tworzy się unikalny kontekst, w którym marketing ze sztuki staje się nauką. Za tym idą wyższe przychody agencji i wyższa retencja klientów - przekonuje Grzegorz Błażewicz, prezes SALESmanago Marketing Automation.
W DDB Warszawa na początku br. w obrębie działu strategii utworzono komórkę DDB Socials zajmującą się consultingiem w zakresie internetu i social media. Obecnie będzie ona odpowiadać za wdrażanie systemu SALESmanago u obecnych i potencjalnych klientów agencji.
Dołącz do dyskusji: DDB Warszawa zaoferuje system e-reklamowy SALESmanago