SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Do adQuery dołączyła Anna Gruszka

Do zespołu platformy technologicznej adQuery dołączyła Anna Gruszka, obejmując stanowisko chief growth officer. W nowej roli odpowiada za wzrost biznesu, przyspieszenie rozwoju platformy w Europie oraz budowanie relacji z największymi markami z rynku lokalnego i globalnego.

Anna GruszkaAnna Gruszka

Anna Gruszka to doświadczona ekspertka, ostatnio związana z platformą mediową Teads w roli industry director.

Podczas swojej kariery zawodowej pracowała po różnych stronach rynku, pełniąc kluczowe funkcje, takie jak adtechu Teads, CDO (Chief Digital Officer) w IPG Mediabrands, CEO agencji Reprise, CEE digital manager w Havas oraz członkini Rady Nadzorczej IAB Polska i audytor komunikacji digital.

Do adQuery dołączyła w maju br. obejmując stanowisko chief growth officer. 

- AdQuery to jedna z najbardziej zaawansowanych technologicznie platform, która nie tylko zapewnia kompleksową realizację kampanii digitalowych, ale dzięki autorskim narzędziom - SEMTEQ, QID czy AI Q – Commerce wspiera skuteczność targetowania kontekstowego, uwzględniając zarówno zachowania użytkowników w sieci, jak i takie aspekty, jak chociażby brand safety. Cieszę się, że będę pracować w środowisku, w którym tak ważny jest rozwój innowacji w digitalu, przy jednoczesnej edukacji samego rynku. Zamierzam być w jego centrum, dbając o to, aby jak największa liczba marketerów, nie tylko z Polski, ale z całej Europy poznała kluczowe zalety platformy i współpracy z zespołem adQuery – komentuje Anna Gruszka. 

- Anna Gruszka to uznana liderka, a także jedna z najlepszych ekspertek od digitalu w naszym regionie. Jestem niezwykle dumny, że od maja zasila szeregi adQuery i swoim doświadczeniem, a także ekspertyzą będzie napędzać nasz dalszy rozwój – komentuje Marek Naruszewicz, CEO Open Mobi, właściciela platformy adQuery.

Dołącz do dyskusji: Do adQuery dołączyła Anna Gruszka

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Michał
ups niezly regres
odpowiedź
User
Michał
ups niezly regres
odpowiedź
User
Tomasz
Aniu poradzisz sobie ze sprzedażą? Nie udało się z Teads przebić na rynku, z mniejszą spółką bez zaplecza może być jeszcze trudniej.
odpowiedź