SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grayling otwiera hub strategiczno-kreatywny na Europę Środkowo–Wschodnią

Agencja Grayling ogłosiła, że otwiera IGNITE CEE, nowy hub strategiczno-kreatywny z centralą w Warszawie. Firma chce w ten sposób rozwijać swoją ofertę dla aktualnych i nowych klientów w zakresie strategii i kreacji w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

IGNITE CEE to struktura integrująca zespół z Warszawy z siecią ekspertów Grayling z dziesięciu europejskich rynków. Stanowi ona środkowo-europejskie rozwinięcie globalnego zespołu IGNITE Grayling, który powstał pięć lat temu w Londynie i skupia obecnie 20 specjalistów, w której skład wchodzą stratedzy, kreatywni, analitycy danych, badacze oraz eksperci od digital marketingu z Wielkiej Brytanii, Francji, Polski, Singapuru, Hong Kongu i Chin. Dysponuje on także własnymi studiami graficznymi w Londynie i Hong Kongu, które oferują zintegrowane usługi projektowo-produkcyjne dla klientów agencji na całym świecie.

Projekt wdraża Łukasz Napora

Otwarcie hubu na Europę Środkowo-Wschodnią podkreśla znaczenie usług kreatywnych w ofercie Grayling dla aktualnych i nowych klientów agencji, a także wagę tego regionu dla firmy. 

Za wdrożenie projektu odpowiada Łukasz Napora, który od pięciu lat pełni funkcję dyrektora kreatywnego w warszawskim biurze agencji, gdzie realizował projekty dla marek takich jak Visa, BMW, TikTok, Primark, Freenow, Tetra Pak czy Nobu. 

Do Grayling dołączył Jan Frączek i objął nowo utworzone stanowisko senior creative. Ma wzmocnić kompetencje kreatywne zespołu. Wcześniej pracował m.in. w agencjach WebTalk i Berry Kolektyw Kreatywny, gdzie zdobył 8-letnie doświadczenie w dziedzinie digital marketingu. Jego portfolio obejmuje projekty dla różnych sektorów i marek, takich jak SuperPharm, Heinz, Pudliszki, Tymbark, BNP Paribas i Triumph. 

W ścisłej współpracy z Janem Frączkiem oraz Łukaszem Naporą działają tzw. „power pairs” - wybrani konsultanci z dziesięciu rynków z regionu: Polski, Bułgarii, Czech, Chorwacji, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii, Ukrainy oraz Węgier. W ten sposób Grayling wzmacnia kompetencje całego regionu, i zapewnia, że strategie i kreacje tworzone w hubie są dostosowane do kulturowych i narodowych niuansów. 

– Pierwsze 5 lat działalności IGNITE utwierdziło nas w przekonaniu, że zapotrzebowanie na kreatywność w komunikacji będzie tylko rosło. Sama kreatywność to jednak nie wszystko i w naszej agencji kładziemy duży nacisk na osadzenie wszelkich działań w strategii, a tę zawsze wywodzimy z danych i insightów. Dzięki stworzeniu IGNITE CEE możemy oferować naszą wiedzę i umiejętności większej liczbie klientów w regionie, a także umożliwiać bardziej efektywne tworzenie kampanii, obejmujących więcej niż jeden środkowo-europejski rynek – mówi Łukasz Napora, dyrektor kreatywny CEE w Grayling. 

Dołącz do dyskusji: Grayling otwiera hub strategiczno-kreatywny na Europę Środkowo–Wschodnią

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl