SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dominika Maison i Iza Rudak zakładają butik badawczy Maison&Partners

Dominika Maison i Iza Rudak, badaczki z wieloletnim doświadczeniem uruchomiły wspólny projekt: Maison&Partners - seniorski butik badawczy. Wcześniej firma funkcjonowała jako Dom Badawczy Maison.

Misją firmy jest wprowadzanie do marketingu innowacyjnych narzędzi badawczych, mających korzenie w najnowszych odkryciach naukowych. - Ponieważ rzeczywistość dzisiejszych konsumentów stała się bardzo złożona, a ich zachowania coraz trudniejsze do przewidzenia, profesjonalne doradztwo konsumenckie wymaga angażowania na potrzeby biznesu narzędzi dotychczas zarezerwowanych dla świata nauki - mówi Dominika Maison, założycielka i chief science partner w Maison&Partners.

Obecne Maison&Partners to dotychczasowy Dom Badawczy Maison, czyli agencja doradcza funkcjonująca na polskim rynku od ponad 10 lat. Objęcie przez Izę Rudak (przez ostatnie lata pracującej jako client service director w TNS Polska) stanowiska managing partnera otwiera nowy etap w strategii firmy, która rozszerzy zakres swoich kompetencji o nowe kategorie produktowe oraz zaproponuje kontrahentom innowacyjne formy współpracy.

- „Consumer Science Applied” to hasło naszej agencji i jednocześnie obietnica jaką składamy naszym klientom: dogłębna i syntetyczna wiedza konsumencka zdobyta dzięki naukowym metodom i dostosowana do specyfiki ich biznesu. Wiemy, że dla firm adaptacja do zmieniających się zachowań konsumenckich jest często poważnym wyzwaniem, dlatego aplikujemy wyniki naszych badań w innowacyjny i angażujący sposób w ścisłej relacji z klientami. To facylituje procesy powstawania silnych marek oraz innowacyjnych produktów i usług - mówi Iza Rudak.

Rok 2016 agencja rozpoczęła od zdobycia kilku strategicznych klientów, ich nazw jednak nie podaje. Planowany jest dalszy rozwój oferty badawczo-doradczej w obszarach finansowym, dóbr szybkorotujących, medialnym oraz farmaceutycznym.

Dołącz do dyskusji: Dominika Maison i Iza Rudak zakładają butik badawczy Maison&Partners

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Miodek
facyli... co?
odpowiedź
User
lallaallla
jesooo ale bełkot!!! stanowiska managing partnera Consumer Science Applied adaptacja do zmieniających się zachowań konsumenckich... a to perełka - dlatego aplikujemy wyniki naszych badań w innowacyjny i angażujący sposób w ścisłej relacji z klientami. To facylituje procesy powstawania silnych marek oraz innowacyjnych produktów i usług - MATKO JEDYNA CO TO ZA BEŁKOT... bla bla bla
odpowiedź
User
kasadnba
facyli... co?
facy - facjata licuje pasuje... taka nowomowa debilki z pr-badan rynku
odpowiedź