Dorośli z zespołem Downa w kampanii edukacyjnej #ZespolKolorowychSkarpetek
Rusza ogólnopolska kampania edukacyjna z okazji Światowego Dnia Osób z zespołem Downa. Akcję #ZespolKolorowychSkarpetek przygotowała pro bono agencja Digital Resolution dla Stowarzyszenia Rodzin i Opiekunów osób z zespołem Downa „Bardziej Kochani”.
- Akcja powstała z potrzeby serca. Zespół Downa jest mi bliski, mam 25 letnią siostrę Monikę, która zainspirowała mnie do zrobienia tej kampanii. Mam możliwość pracować wśród wspaniałych osób, które wsparły mój pomysł i pomogły mi w realizacji kampanii - mówi Kaja Bielawska z Digital Resolution, organizatorka i pomysłodawczyni akcji.
#ZespolKolorowychSkarpetek
Główną osią kampanii jest spot, w którym występują dorosłe z trisomią 21. Dzielą się w filmie swoimi doświadczeniami, mówią, co dla nich znaczy zespół Downa, jakie mają pasje i marzenia.
- Wcześniej nie miałem do czynienia z osobami z zespołem Downa. Przychodząc na plan spodziewałem się, że będą tylko dramaty, troski, łzy i jedno wielkie użalanie się nad sobą. A z tego, co zauważyłem, to są osoby, które w ogóle nie dbają o atencję, nie chcą jakiegoś wyjątkowego zainteresowania, chcą być po prostu traktowane normalnie - komentuje Bartek Szkop, reżyser spotu.
Akcja prowadzona jest w internecie, na outdoorze i w prasie. Towarzyszy jej także kampania PR. W kampanię włączyli się przedstawiciele mediów i wydawców: Stroer, Blaber, YOC, Digital Contact, Converters, Audience Network, MM Group, We Love Media, Interia, KPI Media, Content Marketing, AdPrime. Akcję wspiera również Asics i Hutnik Warszawa.
Reżyserem spotu został Bartłomiej Szkop, za produkcję spotu odpowiedzialni są: Dorota Konarska oraz Łukasz Genczelewski. Za kreację, montaż i postprodukcję odpowiada Bartek Woziwodzki z Tribal Media.
Z okazji Światowego Dnia Zespołu Downa każdy może okazać solidarność z osobami dotkniętymi wadą genetyczną udostępniając w mediach społecznościowych zdjęcie w kolorowych skarpetkach nie do pary, symbolizujących różnorodność genetyczną z hasztagiem #ZespolKolorowychSkarpetek.
Dołącz do dyskusji: Dorośli z zespołem Downa w kampanii edukacyjnej #ZespolKolorowychSkarpetek