SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Drapacz Chmur Young" z Radiostacją

Radiostacja (Eurozet) dołącza do oferty handlowej "Drapacz ChmurYoung". To największy na rynku produkt w kategorii grupymłodzieżowe.

"Drapacz Chmur Young" został przygotowany z myślą o klientach,którzy chcą przeprowadzić ogólnopolską kampanię radiową skierowanądo osób w wieku 15-24 lata.

W jego skład wchodzić będzie po przyłączeniu Radiostacji i jejprzemianowaniu na markę Planeta 51 stacji radiowych: Eska, EskaRock, Roxy FM, Antyradio, Planeta.

Zaletą produktu jest precyzyjne dopasowanie wchodzących w jegoskład stacji pod względem najchętniej słuchanych przez młodegoodbiorcę radiowych formatów (CHR, Dance, Rock, Pop).

Dołącz do dyskusji: "Drapacz Chmur Young" z Radiostacją

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl