Duda Advertising wchodzi do Polski. Na początek Biedronka
Brazylijsko-portugalska agencja reklamowa Duda Advertising rozpoczyna działalność w Polsce. Jej pierwszym klientem na naszym rynku jest Jeronimo Martins Dystrybucja, właściciel Biedronki.
Duda Advertising rozpoczyna działalność na polskim rynku, ponieważ dzięki sukcesowi projektów zrealizowanych w Portugalii dla Jeronimo Martins przejęła obsługę reklamową należącej do tej firmy sieci sklepów Biedronka. Poprzednio odpowiadała za to agencja Publicis.
- W Polsce na razie skupimy się na obsłudze Biedronki. Elementem naszej strategii działania jest pozostawanie w bardzo bliskim kontakcie z klientem - opisuje Ricardo Braga, dyrektor generalny Duda Portugal, który objął funkcję dyrektora generalnego i kreatywnego w polskim oddziale agencji. - W chwili obecnej Jeronimo Martins Dystrybucja jest dla nas priorytetem, nie wykluczamy jednak współpracy z innymi podmiotami, jeśli pojawią się takie zapytania z rynku - zaznacza.
Zespół agencji w Polsce będzie liczyć ok. 15 specjalistów, w większości Polaków, lecz także Portugalczyków i Brazylijczyków. Wszyscy będą korzystać z międzynarodowego know-how firmy.
Duda Advertising od 35 lat działa na rynku brazylijskim i portugalskim, przy czym do 1993 roku nosiła nazwę DM9 Advertising. W dorobku agencji znajdują się takie nagrody jak m.in. Złote Lwy w Cannes. Prezesem firmy jest Duda Mendonça.
Dołącz do dyskusji: Duda Advertising wchodzi do Polski. Na początek Biedronka