SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Duda Advertising wchodzi do Polski. Na początek Biedronka

Brazylijsko-portugalska agencja reklamowa Duda Advertising rozpoczyna działalność w Polsce. Jej pierwszym klientem na naszym rynku jest Jeronimo Martins Dystrybucja, właściciel Biedronki.

Duda Advertising rozpoczyna działalność na polskim rynku, ponieważ dzięki sukcesowi projektów zrealizowanych w Portugalii dla Jeronimo Martins przejęła obsługę reklamową należącej do tej firmy sieci sklepów Biedronka. Poprzednio odpowiadała za to agencja Publicis.

- W Polsce na razie skupimy się na obsłudze Biedronki. Elementem naszej strategii działania jest pozostawanie w bardzo bliskim kontakcie z klientem - opisuje Ricardo Braga, dyrektor generalny Duda Portugal, który objął funkcję dyrektora generalnego i kreatywnego w polskim oddziale agencji. - W chwili obecnej Jeronimo Martins Dystrybucja jest dla nas priorytetem, nie wykluczamy jednak współpracy z innymi podmiotami, jeśli pojawią się takie zapytania z rynku - zaznacza.

Zespół agencji w Polsce będzie liczyć ok. 15 specjalistów, w większości Polaków, lecz także Portugalczyków i Brazylijczyków. Wszyscy będą korzystać z międzynarodowego know-how firmy.

Duda Advertising od 35 lat działa na rynku brazylijskim i portugalskim, przy czym do 1993 roku nosiła nazwę DM9 Advertising. W dorobku agencji znajdują się takie nagrody jak m.in. Złote Lwy w Cannes. Prezesem firmy jest Duda Mendonça.

Dołącz do dyskusji: Duda Advertising wchodzi do Polski. Na początek Biedronka

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
account
Jak pozostałe pomysły będą tak "dobre" jak ten dla Biedronki, to nie wróżę im dużego sukcesu ;)) Szybko się z Poski zwiną.
odpowiedź