SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Dziennik Gazeta Prawna” w nowej odsłonie

„Dziennik Gazeta Prawna” (INFOR Biznes) ukazał się we wtorek w nowej odsłonie. Treści biznesowe, które dotychczas można było znaleźć na wydzielonych stronach łososiowych, trafiły do głównego grzbietu gazety. 

Celem tego zabiegu jest zintegrowanie wiadomości o charakterze gospodarczo-biznesowym z całą gazetą tak, by była ona postrzegana jako silne codzienne medium o profilu ekonomicznym. - „Dziennik Gazeta Prawna” zabiega o przejrzystość prawa i wolności gospodarcze, a od wtorku dodatkowo dostarcza więcej informacji ze świata biznesu. Z licznymi dodatkami specjalistycznymi i witalną stroną w internecie, jest codziennym wsparciem dla przedsiębiorców, kancelarii prawnych i każdego, kto szuka nowych możliwości osobistego rozwoju – napisał redaktor naczelny Tomasz Wróblewski na łamach wtorkowego wydania „DGP”.

W nowej odsłonie dziennika wciąż istotną rolę odgrywać będą kultura i sport. Recenzje, korespondencje, relacje oraz analizy będzie można znaleźć w ramach aktualnych doniesień z kraju i ze świata i nie będą one eksponowane w oddzielnych działach. Nadal będą się ukazywać piątkowe dodatki „Kultura” oraz „TV”. Na drugą i ostatnią stronę gazety trafiły treści o nieco lżejszym charakterze. - Przede wszystkim będziemy się jednak koncentrować na pisaniu o prawie i gospodarce. Chcemy lepiej sprostać oczekiwaniom najdynamiczniejszej i najbardziej wymagającej grupy czytelników – podkreśla Tomasz Wróblewski.

Od wtorku „Dziennik Gazeta Prawna” składać się będzie z dwóch zintegrowanych części - białego grzbietu głównego oraz prezentowanej na żółtych stronach „Gazety Prawnej”, uzupełnianej narzędziowymi dodatkami specjalistycznymi.

Wprowadzone w życie zmiany w „Dzienniku Gazecie Prawnej” są jednym z elementów restrukturyzacji w tej gazecie. W ramach tego procesu z końcem marca zwolniono z DGP około 30 dziennikarzy oraz współpracowników. Według informacji serwisu Wirtualnemedia.pl, dalszych zwolnień ma już nie być.

Jak wynika z ostatnich danych ZKDP średnia sprzedaż ogółem “DGP” w styczniu br. wyniosła 111 727 egz. (więcej).

Dołącz do dyskusji: „Dziennik Gazeta Prawna” w nowej odsłonie

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ig
,,silne codzienne medium o profilu ekonomicznym" ??? a co z dawnymi czytelnikami ,,Dziennika", którzy po fuzji nadal sięgają po ten tytuł prasowy ( bo szanowali ,,Dziennik")? czy aby ta ,,ekonomiczna" forma gazety nie zniechęci ich do czytania?mam spore obawy, powiem więcej gdzie tu ręka Axela, który by upominał się o rozwój części informacyjnej, politycznej, kulturalnej?
odpowiedź