Sklep Eobuwie reklamuje się w telewizji
Ruszyła kampania reklamowa sklepu internetowego Eobuwie (należącego do Grupy CCC). Działania przygotowały 23 Heroes i Sputnik Studio.
Eobuwie w nowej kampanii kolekcji Spring/Summer 2020 podkreśla szeroki wybór oferty, sytuacji bezpieczeństwo dostaw oraz atrakcyjną ofertę rabatową.
W Polsce oficjalnie wystartowała kampania telewizyjna, która emitowana będzie także na 5 innych rynkach europejskich. Była poprzedzona działaniami w social media, kiedy ujawniono hasło przewodnie akcji #zawszewtwoimstylu.
Kampania obejmuje emisję spotów o długościach 15 i 30 sekund oraz 8-sekundowych billboardach sponsorskich. Są pokazywane w głównych stacjach w Polsce, Rumunii, Bułgarii, Grecji oraz na Litwie i Węgrzech. W polskiej wersji spotów głosu lektora użycza Anna Dereszowska.
Kampanii telewizyjnej towarzyszyć będzie akcja internetowa (głównie YouTube). Ta część obejmie 9 rynków: polski, rumuński, węgierski, bułgarski, litewski, grecki, słowacki, czeski i niemiecki.
Zarówno spot wideo, jak i sesja fotograficzna powstały w styczniu br. w Kapsztadzie.
Od strony kreatywnej za całość odpowiadała agencja 23 Heroes, za produkcję Sputnik Studio.
Dołącz do dyskusji: Sklep Eobuwie reklamuje się w telewizji