eSky.pl zajmie się kampanią wizerunkową Polski za granicą
Firma turystyczna eSky.pl wygrała przetarg Polskiej Organizacji Turystycznej i zajmie się kampanią wizerunkową Polski na wybranych rynkach zagranicznych, m.in. w Stanach Zjednoczonych.
Polska Organizacja Turystyczna rozstrzygnęła przetarg na kampanię wizerunkową pod hasłem „Poland. More than you expected”. W przetargu wybrano ofertę firmy eSky.pl, która zdaniem POT była najkorzystniejsza i otrzymała największą liczbę punktów. Tym samym agencja pokonała w przetargu Aplan Media i Fabrykę Komunikacji Społecznej.
Budżet zaplanowanej przez POT kampanii wynosi nieco ponad 700 tys. zł.
Celem kampanii wizerunkowej jest promocja polskiej oferty turystycznej poprzez zaskoczenie odbiorców kampanii różnorodnością polskich atrakcji oraz bogactwem oferty, która na pierwszy rzut oka mogłaby się z Polską nie kojarzyć.
Polska promowana na kilkunastu rynkach
Kampania wizerunkowa będzie prowadzona w Hiszpanii, Włoszech, Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Austrii, Belgii, Holandii, Szwecji, Danii, Norwegii, Finlandii, Czechach, a także w wybranych stanach USA (Nowy Jork, New Jersey, Illinois, Floryda, Kalifornia) w okresie listopad-grudzień.
W ramach kampanii firma eSky.pl we współpracy z agencją Pro Loko przygotowała spot, który będzie emitowany w internecie poprzez platformę YouTube i jest dostępny na kanale Polskiej Organizacji Turystycznej. Emisja kampanii będzie prowadzona także w internecie poprzez sieć reklamową Google Display Network oraz w międzynarodowych serwisach internetowych Grupy eSky.
- Chcieliśmy, aby obecna kampania była inna niż dotychczasowe. Chcemy zaskoczyć turystów spektakularnością polskich atrakcji, które mogą na pierwszy rzut oka nie kojarzyć się z Polską. Wybrana przez nas linia kreatywna jest nowoczesna, przejrzysta oraz nawiązuje do reakcji w mediach społecznościowych. Z hasłem "Poland. More than you expected" chcemy zostać w naszej komunikacji na dłużej, a jego ideę świetnie obrazuje nasz spot, który inspirowany jest formułą popularnych ostatnio tzw. blind testów – mówi Rafał Szlachta, prezes POT.
Za opracowanie kreacji oraz zakup mediów odpowiadają zespoły eSky.pl we współpracy z amerykańską agencją marketingu dla branży turystycznej - Sojern.
Dołącz do dyskusji: eSky.pl zajmie się kampanią wizerunkową Polski za granicą