Euro RSCG będzie szkolić swoich pracowników w internecie
Euro RSCG Worldwide uruchamia w internecie platformę szkoleniową opartą na programie TrendsU. Skierowana jest ona do 11 tys. pracowników holdingu na całym świecie.
Program TrendsU, którym rozpoczyna się internetowa platforma szkoleniowa Euro RSCG Worldwide, składa się z czterech modułów. Pierwszy to „TU101: wprowadzenie do sztuki i nauki umiejętności identyfikowania tego, co przed nami”, a kolejne trzy będą skupiać się na trendach panujących w mediach, środowisku marek oraz wśród konsumentów. Kursy będą prowadzone przez Marian Salzman, prezes Euro RSCG Worldwide PR w Ameryce Północnej.
Program TrendsU polega na interaktywnej nauki za pośrednictwem sieci intranetowej oraz poprzez urządzenia mobilne takie jak iPad. Uczestnicy będą mogli korzystać z audiowizualnych wykładów dostosowanych do ich indywidualnych potrzeb oraz komunikować się na bieżąco z wykładowcą i innymi uczestnikami kursów za pośrednictwem szybkiego komunikatora.
Każdy kurs będzie kończył się zadaniem, którego realizacja jest warunkiem przejścia do kolejnego etapu. Zadania będą widoczne dla pozostałych uczestników, nie tylko po to, aby zachęcić pracowników do osiągnięcia jak najlepszego wyniku, ale także zapewnić idealne warunki do wzajemnej inspiracji.
- Chcemy kształtować postawy otwartości na cyfrowe trendy, wierząc, że w obecnych społecznościowych i cyfrowych czasach wyróżnikami agencji, które zapewniają jej konkurencyjność, są właśnie talent i technologia. Wierzę, że udostępniając naszym pracownikom narzędzia, dzięki którym mogą rozwijać swoje talenty i zainteresowania, stajemy się silniejsi i mądrzejsi jako firma - podkreśla Wojciech Borowski, CEO Euro RSCG Poland.
Dołącz do dyskusji: Euro RSCG będzie szkolić swoich pracowników w internecie