SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Eva Longoria na basenie reklamuje swoją kolekcję na eobuwie.pl (wideo)

Ruszyła kampania reklamująca kolekcję butów w sklepach eobuwie.pl (grupa CCC) przygotowaną wspólnie z amerykańską aktorką Evą Longorią.

Eva Longoria w reklamie eObuwie.pl Eva Longoria w reklamie eObuwie.pl

Akcja spotu z udziałem Evy Longorii rozgrywa się na basenie. Aktorka prezentuje różne modele butów z promowanej kolekcji.

Współpracę z Evą Longorią ogłoszono na początku marca. Autorska kolekcja promowana przez aktorkę w ofercie na wiosnę i lato obejmuje ponad 130 różnych modeli butów, m.in. szpilek, klapek, półbutów i sneakersów.

Reklama informuje, że kolekcja Evy Longorii jest dostępna nie tylko w sklepie internetowym i salonach stacjonarnych eobuwie.pl, lecz także e-sklepie Modivo.

 

Kampania reklamowa obejmuje m.in. telewizję oraz internet.

Za planowanie i zakup mediów dla eobuwie.pl odpowiada dom mediowy Havas Media, w efekcie przetargu niedawno przejął to zlecenie od MullenLowe MediaHub.

Grupa CCC z akcją „Tęskniliśmy za Wami”

We wtorek grupa CCC poinformowała, że dzięki zniesieniu zakazu działania sklepów niespożywczych otworzyła już 470 sklepów w centrach handlowych w Polsce i 173 za granicą. Na rodzimym rynku już 20 kwietnia wznowiła działanie ponad 130 sklepów w parkach handlowych.

W okresie zamknięcia tych placówek firma była skupiona na handlu internetowym, dlatego realizowała głównie działania marketingowe w sieci. CCC podaje, że w tym czasie prawie 200 influencerów, z których każdy ma od 20 do 50 tys. followersów, prezentowało na swoich profilach buty marek z portfolio CCC.

- Planujemy dalsze rozszerzanie wykorzystania kolejnych mediów społecznościowych jako istotnych kanałów wizerunkowych i sprzedażowych, bo widzimy, że po pierwsze nasi klienci chcą być w nich obecni razem z nami, a po drugie chętnie przechodzą ze świata online do offline. Wchodzimy w fazę stopniowego powrotu do normalności komunikacyjnej po COVID-19. Otwieramy sklepy i w związku z tym przygotowaliśmy szereg aktywności pod hasłem „Tęskniliśmy za Wami” - opisał Jakub Grzelak, dyrektor sprzedaży w grupie CCC.

Pod koniec kwietnia ruszyła telewizyjna kampania reklamowa eObuwie.pl pod hasłem „Zawsze w Twoim stylu”, przygotowały ją agencja 23 Heroes i Sputnik Studio.

Na koniec marca grupa CCC miała 1 211 sklepów stacjonarnych, o 31 mniej niż kwartał wcześniej, a ich łączna powierzchnia handlowa zmalała z 760 do 753,9 tys. metrów kwadratowych. CCC bez zmian miała 15 sklepów internetowych W Polsce liczba sklepów stacjonarnych CCC zmalała przez kwartał z 473 do 470, a punktów Gino Rossi - z 50 do 41. Ubyło też 12 sklepów szwajcarskiej sieci KVAG, na koniec marca było ich 167.

W pierwszym kwartale br. przychody grupy CCC ze sprzedaży sklepowej zmalały w prawie wszystkich regionach jej działalności. W Polsce poszły w dół rok do roku z 368,7 do 274,5 mln zł, na pozostałych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej - ze 195,5 do 150,5 mln zł, a w Europie Zachodniej - ze 126,7 do 79,4 mln zł. Wzrost nastąpił jedynie na pozostałych rynkach (firma jest obecna m.in. w kilku krajach arabskich) - z 23,8 do 26,9 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Eva Longoria na basenie reklamuje swoją kolekcję na eobuwie.pl (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
MAX
Fajne
0 0
odpowiedź