SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ewa Czaczkowska redaktor naczelną miesięcznika „Magnolia”. Nowa szata graficzna i większa objętość

Kwietniowy numer miesięcznika „Magnolia” (Agora) ukazał się dzisiaj w zmienionej szacie graficznej i powiększonej objętości. Magazyn ma też nową szefową: została nią dotychczasowa sekretarz pisma - Ewa Czaczkowska.

Zmiany zaczynają się już od nowego sposobu prezentacji logotypu na okładce i najważniejszych tematów numeru. Pismo zyskało nowy layout, unowocześnioną szatę graficzną i odmieniony krój czcionki.

Miesięcznik zyskał podział na dwie części: „Inspiracje” i „Porady”. W pierwszej czytelnicy znajdą teksty opatrzone zdjęciami, które mają być źródłem pomysłów na urządzenie własnego ogrodu. Druga część - „Porady” - powstała z myślą o czytelnikach, którzy potrzebują wskazówek i podpowiedzi dotyczących prac ogrodniczych.

W poszerzonym wydaniu pojawią się też nowe rubryki: „Czas na...” (kalendarium bieżących prac w ogrodzie), „Ogród bez chemii” (promocja ekologicznych metod uprawy roślin) oraz „Na zdrowie” (zagadnienia dotyczące wpływu roślin na zdrowie i samopoczucie).

- Teraz to ma być zorientowany na potrzeby czytelników poradnik, a jednocześnie pismo lifestyle’owe. Odnowiona formuła podkreśla również więź z czytelnikami - to oni współredagują pismo. Oddajemy im łamy miesięcznika, by zaprezentowali swoje ogrody, opowiedzieli o ulubionej roślinie i podzielili się ogrodniczymi osiągnięciami - mówi Piotr Hendel, wydawca „Magnolii”.

Najnowsze wydanie „Magnolii” jest pierwszym numerem pisma pod kierownictwem nowej redaktor naczelnej Ewy Czaczkowskiej. Poprzednia naczelna - Anna Landowska - rozstała się z Agorą w ramach zwolnień grupowych.

Ewa Czaczkowska jest związana z Agorą od 2011 roku - najpierw przez dwa lata była sekretarzem redakcji „Poradnika Domowego", a od 2013 roku piastowała to samo stanowisko w „Magnolii". Wcześniej była m.in. zastępcą redaktor naczelnej „Weranda Country", kierowała również tytułami „Pani Domu", „She" i „Świat Kobiety".

W październiku 2016 roku „Magnolia” plasowała się na szóstym miejscu pod względem sprzedaży wśród miesięczników ogrodniczych, ze sprzedażą ogółem na poziomie 22 507 egz.

Kwietniowy numer pisma ukaże się w objętości 84 strony i w cenie 4,99 zł. Będzie wsparty promocją w internecie (serwisy Gazeta.pl), w radiu (Radio Pogoda, Radio Złote Przeboje, Rock Radio, Radio TOK FM), w prasie (czasopisma Agory), w telewizji (TVS, Romance TV) oraz w kinach sieci Helios.

Za kreację kampanii odpowiada dział marketingu pionu Czasopisma Agory.

Dołącz do dyskusji: Ewa Czaczkowska redaktor naczelną miesięcznika „Magnolia”. Nowa szata graficzna i większa objętość

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
colan
Śmiesznie. Czy to w ogóle ktoś jeszcze kupuje i czyta?
0 0
odpowiedź
User
nana
Śmiesznie. Czy to w ogóle ktoś jeszcze kupuje i czyta?


Ja
0 0
odpowiedź
User
colan
Śmiesznie. Czy to w ogóle ktoś jeszcze kupuje i czyta?


Ja


Super! Sukces! Magnolia ma czytelnika!
0 0
odpowiedź