„Działkowiec” na czele sprzedaży miesięczników o ogrodnictwie
W lipcu br. pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie zajął „Działkowiec”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Magnolia”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Działkowca” (Działkowiec) w lipcu 2016 roku wyniosła 97 930 egz. W porównaniu do lipca 2015 roku zmniejszyła się ona o 1,82 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął „Przepis na Ogród” (Grupa Burda). Jego wynik uplasował się na poziomie 77 415 egz., po spadku o 2,50 proc.
Ostatnia pozycja na podium należała do miesięcznika „Mam Ogród” (Phoenix Press). Jego średni wynik sprzedażowy zmniejszył się o 12,59 proc. do 68 090 egz.
Szósta była „Magnolia” (Agora) ze sprzedażą ogółem w lipcu br. na poziomie 26 948 egz. Tytuł ten zanotował największy spadek w zestawieniu, wynoszący 21,21 proc.
Wirtualnemedia.pl |
lipiec |
Dynamika |
|||||
ZKDP |
2016 |
2015 |
|||||
Tygodniki |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Działkowiec |
163 780 |
97 930 |
97 930 |
165 650 |
99 745 |
99 745 |
-1,82% |
Przepis na Ogród |
120 000 |
77 415 |
77 415 |
145 000 |
79 401 |
79 401 |
-2,50% |
Mam Ogród |
138 500 |
68 090 |
68 090 |
141 000 |
77 901 |
77 901 |
-12,59% |
Mój Ogródek |
84 850 |
39 251 |
39 251 |
97 520 |
43 796 |
43 796 |
-10,38% |
Mój Piękny Ogród |
60 000 |
37 915 |
37 915 |
78 000 |
44 374 |
44 374 |
-14,56% |
Magnolia |
60 000 |
26 950 |
26 948 |
74 320 |
34 204 |
34 202 |
-21,21% |
Hasło Ogrodnicze |
8 000 |
2 614 |
2 530 |
8 000 |
2 853 |
2 765 |
-8,50% |
W lipcu 2016 roku w porównaniu do czerwca 2016 roku prawie wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Mój Ogródek” (Działkowiec) - było to 9,65 proc. Z kolei największy wzrost, wynoszący 14,68 proc., odnotował „Mój Piękny Ogród” (Grupa Burda).
Wirtualnemedia.pl |
lipiec |
Dynamika |
|||||
ZKDP |
2016 |
2015 |
|||||
Tygodniki |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Działkowiec |
163 780 |
97 930 |
97 930 |
165 650 |
99 745 |
99 745 |
-1,82% |
Przepis na Ogród |
120 000 |
77 415 |
77 415 |
145 000 |
79 401 |
79 401 |
-2,50% |
Mam Ogród |
138 500 |
68 090 |
68 090 |
141 000 |
77 901 |
77 901 |
-12,59% |
Mój Ogródek |
84 850 |
39 251 |
39 251 |
97 520 |
43 796 |
43 796 |
-10,38% |
Mój Piękny Ogród |
60 000 |
37 915 |
37 915 |
78 000 |
44 374 |
44 374 |
-14,56% |
Magnolia |
60 000 |
26 950 |
26 948 |
74 320 |
34 204 |
34 202 |
-21,21% |
Hasło Ogrodnicze |
8 000 |
2 614 |
2 530 |
8 000 |
2 853 |
2 765 |
-8,50% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Działkowiec” na czele sprzedaży miesięczników o ogrodnictwie