Faktora Win dołącza do grona klientów Brand Kolektywu
Agencja Brand Kolektyw rozpoczyna współpracę z Faktorią Win, marką z portfolio grupy Eurocash.
W ramach współpracy agencja opracowała strategię komunikacji na rok 2024 i od lutego odpowiada za jej wdrożenie. Działania uwzględniają m.in.: komunikację social media w oparciu o wypracowaną linię, aktywacje konsumenckie, współprace ambasadorskie oraz sesje zdjęciowe i nagraniowe.
W ramach przetargu powstała platforma komunikacyjna pod hasłem “Zgrana para, od wina i gara!”. W rolach ambasadorów kampanii pojawiają się: ekspertka i edukatorka winna Monika Gruszfeld (@thestol.pl na Instagramie) oraz szef kuchni Marcin Popielarz (@popek_52 na Instagramie). Zgrana para odpowiedzialna jest za inspirowanie użytkowników, ich edukację i przybliżenie tematyki wine-pairingowej.
Agencja Brand Kolektyw pracuje dla takich klientów, jak: Komputronik, PayU, MultiSport Polska, Bonne Maman, ANDROS Polska czy sery Turek.
Dołącz do dyskusji: Faktora Win dołącza do grona klientów Brand Kolektywu