SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Life On Wheelz w kampanii Komputronik

Komputronik połączył siły z kanałem Life On Wheelz w ramach nowej kampanii #SmartNotHard, której celem jest podkreślenie roli nowoczesnych technologii w codziennym życiu, zwłaszcza dla osób z niepełnosprawnościami. Za koncept kreatywny, scenariusze działań oraz współrealizację materiału odpowiada agencja digitalowa Brand Kolektyw.
 

Wojtek i Agata, prowadzący kanał LifeOnWheelz, od lat łamią stereotypy związane z osobami z niepełnosprawnościami, edukują odbiorców i dzielą się swoją codziennością w przyjazny i humorystyczny sposób.

W ramach kampanii powstały materiały video z udziałem dwójki ambasadorów, dotyczące smart rozwiązań dla domu, opartych o system głosowy, które pokazują, jak technologia może wspierać niezależność i komfort osób z niepełnosprawnościami.

Kampania Komputronika ma na celu nie tylko promowanie nowoczesnych rozwiązań technologicznych, ale również edukację społeczeństwa na temat ich wpływu na życie osób z różnymi potrzebami, a Agata i Wojtek pokazują, jak smart technologie mogą zmieniać życie na lepsze.

Partnerem kampanii jest marka Ezviz. Za koncept kreatywny, scenariusze działań oraz współrealizację materiału odpowiada agencja digitalowa Brand Kolektyw.
 

Dołącz do dyskusji: Life On Wheelz w kampanii Komputronik

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl