FFiL Śnieżka przenosi budżet mediowy z Initiative do Spark Foundry
Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka, do której należą takie marki, jak śnieżka, Magnat, Vidaron rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową wybierając w nim do współpracy Spark Foundry (Publicis Media).
Firmy nie podają na jak długo zawarły umowę o współpracy. Spark Foundry zajmie się planowaniem i zakupem mediów zarówno tradycyjnych, jak i internetowych. Szczegółów na temat pozostałych uczestników przetargu nie podają.
Dotychczas budżet mediowy FFiL Śnieżka obsługiwany był przez dom mediowy Initiative (IPG Mediabrands). Agencja ta obroniła obsługę tego klienta w przetargu w połowie 2018 roku.
Initiative pracował dla tego producenta od 2012 roku (z kilkunastomiesięczną przerwą).
W jednej z ostatnich kampanii firma promowała markę Vidaron.
Dołącz do dyskusji: FFiL Śnieżka przenosi budżet mediowy z Initiative do Spark Foundry