Flyberry zajmie się kampanią "Mam kota na punkcie mleka!"
Polska Izba Mleka rozstrzygnęła postępowanie na wybór agencji odpowiedzialnej za kompleksową realizację w 2021 roku ogólnopolskiej kampanii promocyjno-informacyjnej pod hasłem "Ma kota na punkcie mleka!" - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Do współpracy wybrała agencję Flyberry.
Liczby i nazw pozostałych agencji uczestniczących w postępowaniu Polska Izba Mleka nie ujawnia.
Flyberry zajmie się realizacją działań reklamowych i działań public relations, konkursami, gadżetami, materiałami informacyjno-edukacyjnymi dla szkół oraz prowadzeniem strony internetowej i profilu kampanii na Facebooku.
Działania reklamowe będą prowadzone w telewizji, radiu, prasie i internecie. Kampania w mediach potrwa 10 miesięcy, a pozostałe działania będą realizowane przez cały rok.
Wybrana agencja będzie pracować dla Polskiej Izby Mleka do końca 2021 roku.
Wybrana do realizacji kampanii w tym roku agencja Flyberry odpowiadała za nią także w 2020 roku.
Dołącz do dyskusji: Flyberry zajmie się kampanią "Mam kota na punkcie mleka!"