„Skazany na Foodango” w reklamach porównywarki cateringów dietetycznych
Ruszyła kampania brandingowa Foodango, nowej porównywarki cenowej cateringów dietetycznych, pod hasłem „Skazany na Foodango”. Kampania w humorystyczny sposób pokazuje osoby, które "skazały się" na Foodango i cieszą się codziennym luksusem wolnego czasu dzięki wyborowi cateringu dietetycznego. Reklama widoczna będzie w wielkoformatowym outdoorze i w kanale online - social media i landing page.
Kampania wykorzystuje lekki, ironiczny ton i z humorem odwołuje się do osób ”skazanych na lenistwo i obżarstwo", którym z pomocą przyszło Foodango. .
Kampania Foodango obejmuje outdoor - billboardy oraz kanał online – media społecznościowe Foodango, landing page kampanii. Kreacje, grafiki i zdjęcia ukazują humorystyczne historie osób, które „skazały się” na zdrowe i smaczne posiłki dzięki Foodango.
Na billboardach widoczne są przyciągające uwagę zdjęcia "skazanych" na więziennej ściance, odnoszących się do zwykłych ludzi, którzy chcą się cieszyć życiem. Kreacje podkreślają korzyści z korzystania z Foodango.
– Kampania 'Skazany na Foodango' pokazuje, że luksus “lenistwa i obżarstwa”, czyli wygoda i zdrowe odżywianie dzięki zamawianiu cateringów dietetycznych przez Foodango.pl, paradoksalnie służą naszej formie i zdrowiu. To nasza odpowiedź na coraz szybsze tempo życia i rosnącą potrzebę oszczędzania czasu. Kreacje z przymrużeniem oka nawiązują do symboliki grzechów głównych, z naciskiem na lenistwo i nieumiarkowanie, ale w pozytywnym kontekście – grzeszenia bez wyrzutów – mówi Jakub Gierasiumiuk, head of Foodango.
Celem kampanii jest zwiększenie rozpoznawalności nowego brandu Foodango, zaangażowanie odbiorców poprzez atrakcyjne treści w social media oraz konwersję użytkowników, zachęcając ich do rejestracji i korzystania z porównywarki cateringów dietetycznych.
Za kreację odpowiada zespół marketingowy Foodango.
Dołącz do dyskusji: „Skazany na Foodango” w reklamach porównywarki cateringów dietetycznych