SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Gang Świeżaków w „Kropka TV” promuje „Teatr Świeżaków” w TVN

Kalafior Krzyś - maskotka z drugiej edycji akcji Gang Świeżaków - trafiła na okładkę najnowszego wydania „Kropki TV”, (Jeronimo Martins Polska). W ten sposób sieć promuje „Teatr Świeżaków”, emitowany na antenie TVN. To pierwszy raz w historii pisma, gdy zamiast gwiazdy na okładce gości pluszak.

Maskotka Kalafior Krzyś jest jedną z najlepiej sprzedających się spośród Gangu Świeżaków 2, dostępnych w sieci sklepów Biedronka od sierpnia br.

Klienci otrzymują maskotki za punkty: żeby wziąć udział w promocji, należy jednorazowo zrobić w Biedronce zakupy za minimum 40 zł. Otrzymuje się za to punkt. Dodatkowo po jednym punkcie można otrzymać, jeśli wśród kupionych produktów są warzywa lub owoce, za zarejestrowanie zakupu przy pomocy kart Moja Biedronka oraz za zakup za minimum 10 zł produktów specjalnych w okresie wskazanym na ich etykietach.

To już druga edycja akcji promocyjnej sieci Biedronka. Wśród pluszaków dostępne są zarówno modele znane z zeszłorocznej akcji (marchewka, jabłko, truskawka, brokuł, czosnek, bakłażan), jak też nowe (groszek, rzodkiewka, kalafior i borówka). Kalafior Krzyś jest jednym z najpopularniejszych wśród klientów pluszaków. Okładką z nim „Kropka TV” promuje 12-odcinkowy „Teatrzyk Świeżaków”, emitowany codziennie w TVN przed godziną 19.00.

„Kropka TV” to tygodnik telewizyjno – poradnikowy, od 2006 roku wydawany na zlecenie Jeronimo Martins Polska, a dostępny wyłącznie w sieci sklepów Biedronka. W każdym wydaniu magazynu 9 stron ogłoszeniowych przeznaczonych jest wyłącznie na promocję produktów i akcji sieci. Nakład tygodnika wznosi średni 350 tys. egz., objętość- 124 strony, zaś cena - 1,95 zł.

Dołącz do dyskusji: Gang Świeżaków w „Kropka TV” promuje „Teatr Świeżaków” w TVN

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl