„Gazeta Wyborcza” z książką o Google AdWords
W sobotę 25 października br. do „Gazety Wyborczej” (Agora) dołączona zostanie bezpłatnie książka „Wyszukiwarka klientów. Google AdWords - przewodnik dla szefów”. Publikacja dostępna będzie również dla prenumeratorów wydania cyfrowego dziennika.
Sobotni dodatek do „Gazety Wyborczej” jest przewodnikiem kierowanym do menedżerów w małych i średnich firmach. Przeczytają w nim oni m.in. o tym, czy reklama w Google się opłaca, jakie korzyści może osiągać firma dzięki Google AdWords i czy warto zlecić taką reklamę specjaliście.
Partnerem książki „Wyszukiwarka klientów. Google AdWords - przewodnik dla szefów” jest Google.
Sprzedaż sobotniego wydania „Gazety Wyborczej” z książką wspiera kampania promocyjna w telewizji (TVP1, TVN, Polsat oraz stacje tematyczne, AT Media), prasie (dziennik „Metro”) oraz poprzez autopromocję. Kreację kampanii przygotowała agencja Bardzo, a za zakup mediów odpowiadał Starlink.
W sierpniu br. średnia sprzedaż ogółem „Gazety Wyborczej” wynosiła 170 058 egz. (według ZKDP - zobacz wyniki wszystkich dzienników ogólnopolskich).
Dołącz do dyskusji: „Gazeta Wyborcza” z książką o Google AdWords
http://www.agencja-msweb.pl/adwords.html