Goldbach Group będzie sprzedawać reklamy na ekranach Amscreen
Firma Goldbach Group będzie zajmować się sprzedażą reklam na ekranach Amscreen, pokazujących reklamy w systemie digital signage. Współpraca obejmuje m.in. Polskę.
Do firmy Amscreen w Polsce, Szwajcarii i Austrii należy ponad 1,5 tys. ekranów ulokowanych na stacjach benzynowych BP. Na monitorach emitowane są reklamy w systemie digital signage - marketerzy mogą targetować je w oparciu o czynniki demograficzne
- Amscreen to ciągle rozwijająca się forma mediów cyfrowych, która będzie doskonale pasować do oferowanego przez nas pakietu mediów. Aktualizacje w czasie rzeczywistym i inne możliwości, jakie daje sieć, stanowią dopełnienie telewizyjnej, radiowej i internetowej oferty, w której się specjalizujemy - podkreśla Michi Frank, zastępca CEO Goldbach Group. - Z uwagi na wielkość i międzynarodowy charakter sieci Amscreen, możemy kształtować wschodzący w Polsce rynek digital signage. Łącząc w naszej ofercie display, wideo, mobile i digital signage, jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom zintegrowane rozwiązania reklamowe w wielu kanałów cyfrowych. Wspomniane połączenie jest zarówno odpowiedzią na oczekiwania rynku jak i spojrzeniem w przyszłość - dodaje Artur Muszkiet, dyrektor zarządzający Goldbach Audience w Polsce.
- Naszym zamiarem jest dalszy rozwój sieci ekranów cyfrowych na najważniejszych rynkach europejskich, w tym również długa i owocna współpraca z Goldbach - zapowiada Simon Sugar, CEO Amscreen.
Umowa Goldbach Group i Amscreen została zawarta na długi okres. Firmy nie informują, konkretnie na jak długo, zasłaniając się tajemnicą handlową.
Dołącz do dyskusji: Goldbach Group będzie sprzedawać reklamy na ekranach Amscreen