Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia potrzebuje agencji mediowej
Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia (GZM) prowadzi przetarg na usługi zakupu mediów do kampanii promocyjnej “Transport GZM” - wynika z ustaleń Wirtualnemedia.pl.
Przetarg dotyczy zakupu powierzchni reklamowej i czasu reklamowego w internecie, mediach społecznościowych, na nośnikach reklamy zewnętrznej, w radiu.
Dodatkowo wybrana agencja zajmie się też przeprowadzeniem badań skuteczności i efektywności zrealizowanych działań promocyjnych związanych z zakupem mediów.
Głównym i jedynym kryterium wyboru zwycięskiej agencji jest cena. Umowa z nią zostanie zawarta na 3 miesiące.
Oferty można składać do 16 października br.
GZM prowadziła podobny przetarg wiosną br. - wtedy do obsługi mediowej swoich kampanii wybrała agencje Bringmore Advertising i Euvic Media.
Dołącz do dyskusji: Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia potrzebuje agencji mediowej