Grupa Morizon – Gratka wybiera K2 Precise
K2 Precise (Grupa K2) rozpoczyna współpracę z Grupą Morizon – Gratka.
W wyniku wygranego przetargu agencji K2 Precise powierzono performance’ową obsługę serwisów ogłoszeniowych należących do klienta.
Współpraca K2 Precise i Grupy Morizon-Gratka ma charakter stały i będzie obejmować m.in. działania analityczne oraz realizację kampanii efektywnościowych obejmujących obszary: SEM, social ads, programmatic, afiliację oraz marketing automation.
- W ofercie zaprezentowanej nam przez K2 Precise najbardziej doceniliśmy jej kompleksowość i komplementarność. Mocną stroną agencji okazał się jej doświadczony zespół obsługowy, który zaproponował precyzyjne rozwiązania dla wyzwań postawionych w briefie. Liczymy na inspirującą i owocną współpracę - mówi Marcin Drabek, head of marketing w Grupa Morizon - Gratka.
Dołącz do dyskusji: Grupa Morizon – Gratka wybiera K2 Precise