Joanna Hurda i Michał Krejza partnerami zarządzającymi Grey Group Poland, Adam Śmiłowski odpowiada za rozwój biznesu
Holding reklamowy Grey Group Poland zmienia strukturę. Utworzone zostały cztery grupy kreatywne, zarządzane przez Magdalenę Drozdowską, Katarzynę Batogowską, Mirosława Charkota i Łukasza Szyszkę. Joanna Hurda i Michał Krejza objęli natomiast stanowiska managing partnerów.
Joanna Hurda, dotychczasowa regional client service/shopper marketing director, awansowała w Grey Group Poland na stanowisko managing partner. Na nowym stanowisku zwiększa się jej biznesowa odpowiedzialność w pracy dla klientów agencji, w tym europejskiego hubu dla Pepco.
Michał Krejza także awansował na stanowisko managing partner. Będzie rozwijał współpracę z domami mediowymi z grupy WPP/groupM.
- Produktem agencji reklamowych są pomysły kreatywne. Dlatego cieszę się, że oddział Grey w Polsce zarządzany jest przez kreatywnego i że wprowadzane przez Jakuba zmiany stawiają kreatywność w centrum działań grupy Grey - powiedział Eduardo Maruri, CEO Grey Europe.
Jakub Korolczuk w Grey Group utworzył cztery grupy kreatywne zarządzane przez creative group heads - Magdalenę Drozdowską, Katarzynę Batogowską, Mirosława Charkota i Łukasza Szyszkę.
- W Grey Group nie ma nic ważniejszego niż kreatywność. Dlatego wszystkie zmiany w organizacji naszej pracy mają na celu postawienie kreatywności w centrum tego, co robimy - powiedział Jakub Korolczuk.
Nowe stanowiska w strukturze Grey Group Poland
W ramach grupy Grey nowe stanowisko objął Adam Śmiłowski, który jako chief growth officer (CGO) będzie odpowiedzialny za rozwój biznesu i nowych kompetencji w grupie.
Helena Olecka objęła stanowisko business director i odpowiada za kluczowych klientów agencji Grey z obszarów ATL/BTL/digital.
Dołącz do dyskusji: Joanna Hurda i Michał Krejza partnerami zarządzającymi Grey Group Poland, Adam Śmiłowski odpowiada za rozwój biznesu
A na koniec dnia okazuje się, że poza udziałowcami, nie ma w tych agencjach żadnego etatowego pracownika.