Group One dalej się konsoliduje: Change Integrated wchłania We Love Ads
Działające dotychczas niezależnie od siebie w ramach grupy komunikacyjnej Group One agencje Change Integrated i We Love Ads zostają połączone. W ich miejsce na rynku pojawia się zintegrowana agencja Change.
Change Integrated jako agencja full service realizowała głównie kampanie w tradycyjnych mediach. We Love Ads to z kolei istniejąca od czterech lat agencja digitalowa, która dotychczas przede wszystkim wspierała dom mediowy Value Media (też należy do Group One) w realizacji kampanii w internecie. Agencja ta specjalizuje się w analityce, optymalizacji procesów i user experience design.
Dyrektorem zarządzającym nowej zintegrowanej agencji Change został Wojciech Putrzyński, który w styczniu br. objął funkcję dyrektora generalnego i prezesa Change Integrated (więcej o tym). Dotychczasowy dyrektor zarządzający We Love Ads, Karol Stefański objął natomiast w Change stanowisko head of digital. Kreacją połączonych struktur zarządzają Jan Majle, dotychczasowy dyrektor kreatywny Change Integrated, oraz Rafał Górski, dyrektor kreatywny We Love Ads.
Nowa agencja zatrudnia 55 pracowników. W całej Group One pracuje obecnie 160 osób.
Przypomnijmy, że jesienią ub.r. połączyły się należące do Group One domy mediowe Value Media i Equinox Polska (więcej na ten temat). - Widzimy już, że to była dobra decyzja, która spotkała się z bardzo pozytywnym odzewem klientów - podkreśla Marek Żołędziowski, CEO Group One. - Konsekwentnie konsolidujemy również nasz produkt kreatywny. Naszym strategicznym celem jest oferowanie kompletnego produktu, nie tylko w zakresie tworzenia komunikacji, ale też planowania mediów. To naszym zdaniem jedyna postać współcześnie rozumianej integracji w branży, szczególnie w obszarze komunikacji online - dodaje.
Dołącz do dyskusji: Group One dalej się konsoliduje: Change Integrated wchłania We Love Ads