LTTM wchodzi na grecki rynek
Grupa LTTM, specjalizująca się w influencer marketingu rozszerza działalność o kolejny rynek - otworzyła biuro w Salonikach, na tamtejszym rynku współpracuje już z 30 twórcami. Do tej pory - poza Polską - działała także w Bułgarii i Rumunii.
Sieć w skład której wchodzi: LifeTube, TalentMedia, Gameset poszerza swoją działalność o kolejne rynki. W Grecji współpracuje już z 30 infuencerami, wśród których znaleźli się m.in. jedni z najpopularniejszych youtuberów regionu – PanosDent, Gianuba22 czy Alekkun.
Za międzynarodowy rozwój spółki odpowiada Lidija Vukić, managing partner w grupie LTTM, która brała także udział w ekspansji na rynek bułgarski i rumuński.
- Grecja nie jest ogromnym rynkiem - YouTube ogląda tu średnio 7,5 milionów użytkowników miesięcznie, ale za to bardzo rozwiniętym pod kątem influencer marketingu. Dlatego po udanej ekspansji w Rumunii i Bułgarii, gdzie zdobyliśmy już pozycję lidera, postanowiliśmy rozszerzyć działalność właśnie o ten rynek. Dzięki temu w oparciu o nasz know-how i doświadczenie możemy nie tylko realizować kampanie dla lokalnych klientów z Grecji, ale i dla obecnych klientów z innych rynków, w tym z Polski, którzy chcą docierać do konsumentów w całym regionie CEE (Europa Środkowo-Wschodnia) - mówi Lidija Vukić, managing partner grupy LTTM.
LTTM chce powtórzyć scenariusz z bułgarskiego rynku, gdzie obecnie odpowiada za prawie 40 proc. wszystkich kampanii realizowanych z influencerami i współpracuje z ponad 80 proc. profesjonalnych twórców wideo. Jako jedyna lokalna sieć zrzesza bułgarskich tiktokerów oraz prowadzi na tej platformie kanały marek.
Według szacunkowych danych w czwartym kwartale ub.r. holding marketingowo-badawczy Mediacap zanotował spadek przychodów rok do roku o 16 proc. do ok. 43 mln zł. Przychody zajmującej się influencer marketingiem grupy LTTM wzrosły o 7 proc., natomiast duże spadki zanotowały segment reklamowy S/F i badawczy IQS.
Dołącz do dyskusji: LTTM wchodzi na grecki rynek
jeśli przy tej okazji wepniemy topowych egipskich twórców do sieci partnerskiej MCN, zrealizujemy kilka kampanii na tym rynku, wystartujemy z jakimś kanałem YT dla klienta i będziemy mieli fizycznie biuro na miejscu (choć dziś to chyba akurat najmniej istotny element) tak jak w Grecji - to czemu nie? :)