Harder&Harder w kampanii CrimeShop Patrol dla Crunchips
Agencja marketingu szeptanego Harder&Harder przygotowała dlaCrunchips akcję promocyjną CrimeShop Patrol. Ideą kampanii byłakontynuacja budowania "imprezowego" wizerunku marki poprzezwykorzystanie dobrze znanych ambasadorów Crunchips, czyli postaci"imprezowych policjantów".
Marka Crunchips została wsparta dodatkowo poprzez działaniazasięgowe w postaci kampanii internetowej, ePR oraz filmówwirusowych z udziałem imprezowych patroli. Agencja natomiastwykorzystała również działania trialowe oraz prosprzedażowe takiejak street marketing, BTL czy sampling chipsów. Element scalającykampanię stanowi landing page - www.crunchips.pl/patrol/,gdzie umieszczone zostały szczegóły akcji oraz filmiki wirusowe.Studio SMAI, wyspecjalizowany dział Harder&Harder, wzmocniłogólnopolski zasięg kampanii przez działania amplifyinguinternetowego.
Dzięki tym działaniom akcja CrimeShop Patrol kreuje wizerunekmarki jako nieszablonowej i odważnej, kojarzonej z dobrą zabawąi imprezą. "Imprezowi policjanci " w seksownych mundurachozdobionych szalami "boa" patrolując sklepy wielkopowierzchnioweoraz centra handlowe, rozdawali Crunchipsy przechodniom orazwręczali mandaty za brak uśmiechu i chipsów.
CrimeShop Patrol pojawiły się w największych miastach w Polsce -Warszawie, Łodzi, Krakowie, Poznaniu, GOP, Trójmieście, Wrocławiu iSzczecinie, a w okresie wakacyjnym patrole można będzie spotkać wewszystkich najczęściej uczęszczanych miejscowościach nadmorskichm.in. Międzyzdrojach, Władysławowie czy Łebie.
Agencja Harder&Harder zaprosiła do kampanii swoichpartnerów: SMAI Studio Moderacji i Amplifyingu Internetowego orazE_misję Interactive 360, która była odpowiedzialne za kreację iprodukcję działań interaktywnych.
Dołącz do dyskusji: Harder&Harder w kampanii CrimeShop Patrol dla Crunchips