SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Hilton w swojej największej kampanii zachęca do bezpośrednich rezerwacji (wideo)

Sieć ekskluzywnych hoteli Hilton rozpoczyna globalną kampanię reklamową „#StopClickingAround”, w której zachęca do bezpośredniej rezerwacji hotelowych. Działania realizują agencje Fold7 i OMD LA.

Według przedstawicieli Hiltona jest to największa w historii tej firmy kampania reklamowa. Obejmuje m.in. telewizję, internet i outdoor. Wczoraj rozpoczęła się w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych. Stopniowo będzie uruchamiana w pozostałych krajach Europy, na Bliskim Wschodzie, w Azji, Ameryce Łacińskiej i Kanadzie.

Wykorzystano w niej trwający minutę spot, który zaczyna się od pokazania masy różnych ludzi, którzy klikają: w smartfon, klawiaturę lub mysz komputerową. W tle słychać piosenkę „(I Can't Get No) Satisfaction” zespołu The Rolling Stone.

Za kreację reklam odpowiada agencja Fold7, media zaplanował i kupił dom mediowy OMD LA.

Dołącz do dyskusji: Hilton w swojej największej kampanii zachęca do bezpośrednich rezerwacji (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl