SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Hortex muzycznie reklamuje Słodkie Grejpfruty (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa soku Hortex Słodkie Grejpfruty. Akcję przygotowały firmy Euro RSCG i MEC.

Kampania soku Hortex Słodkie Grejpfruty informuje, że oprócz soku grejpfrutowego zawiera on sok z pomelo zapewniający mu słodki smak. Przekaz jest utrzymany w stylistyce muzycznej - opiera się na piosence wykonawczyni, którą firma odkryła w serwisie MySpace. Ponadto w ramach akcji na facebookowym fanpage’u Hortexu udostępniono aplikację, w której biorąc udział w muzycznych rebusach, można wygrywać bilety na imprezy muzyczne takie jak m.in. Rock In Summer i festiwal w Jarocinie.




 

W ramach akcji spot jest emitowany w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych, m.in. w TVN i TVN 24. Kreację reklamy przygotowywała agencja Euro RSCG, za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Dołącz do dyskusji: Hortex muzycznie reklamuje Słodkie Grejpfruty (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pan_znawca
dość przeciętna kampania
odpowiedź
User
wieśniak stawowy
Bardzo przeciętna. Jak na polskie Euro rscg to jednak pewna norma.
odpowiedź