Hortex muzycznie reklamuje Słodkie Grejpfruty (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa soku Hortex Słodkie Grejpfruty. Akcję przygotowały firmy Euro RSCG i MEC.
Kampania soku Hortex Słodkie Grejpfruty informuje, że oprócz soku grejpfrutowego zawiera on sok z pomelo zapewniający mu słodki smak. Przekaz jest utrzymany w stylistyce muzycznej - opiera się na piosence wykonawczyni, którą firma odkryła w serwisie MySpace. Ponadto w ramach akcji na facebookowym fanpage’u Hortexu udostępniono aplikację, w której biorąc udział w muzycznych rebusach, można wygrywać bilety na imprezy muzyczne takie jak m.in. Rock In Summer i festiwal w Jarocinie.
W ramach akcji spot jest emitowany w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych, m.in. w TVN i TVN 24. Kreację reklamy przygotowywała agencja Euro RSCG, za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: Hortex muzycznie reklamuje Słodkie Grejpfruty (wideo)