„I love Polsat” w spocie promującym jesienną ramówkę i 25-lecie stacji (wideo)
Telewizja Polsat udostępniła spot wizerunkowy promujący jej jesienną ramówkę i podkreślający 25-lecie stacji. Klip kończy się hasłem „I love Polsat”.
W spocie pojawiają się bohaterowie czołowych produkcji z jesiennej ramówki Polsatu: zarówno tych nowych: reality-show „Wyspa przetrwania”, serialu „W rytmie serca”, talent-show „Supermodela plus size”, jak też programów i seriali znanych już z anteny stacji („Nasz nowy dom”, „The brain. Genialny umysł”, „Twoja twarz brzmi znajomo”, „Przyjaciółki”). Przy okazji pokazywane są różne sposoby, w jakie można oglądać i komentować produkcje Polsatu: na komputerach, smartfonach, telewizorach, a także na platformach społecznościowych.
Klip kończy się hasłem „I love Polsat” oraz informacją, że stacja obchodzi w br. 25-lecie nadawania (najważniejsze uroczystości z tej okazji odbędą się pod koniec roku).
Tłem muzycznym spotu jest hit „The Golden Age” zespołu The Asteroids Galaxy Tour.
Według danych Nielsen Audience Measurement w pierwszej połowie br. średnia oglądalność minutowa Polsatu wynosiła 729,6 tys. widzów, a udział stacji w rynku oglądalności - 11,14 proc., co dało jej pozycję lidera.
Dołącz do dyskusji: „I love Polsat” w spocie promującym jesienną ramówkę i 25-lecie stacji (wideo)