SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Innowacyjny wuef - Witold Koroblewski o zwycięzcach Innovation 2017

Innovation to mój ulubiony lokalny konkurs. W zasadzie jedyny, z którego kejsy czytam od deski do deski. Z konkursu bije niesamowicie dobra energia, na wiele rzeczy można spojrzeć z zupełnie nowej perspektywy, a nagradzane prace są często naprawdę bardzo nowatorskie - pisze dla Wirtualnemedia.pl Witold Koroblewski, dyrektor kreatywny agencji Ambasada.

Witold Koroblewski Witold Koroblewski

Do tej pory pamiętam elektroniczną puszkę na datki czy animację w radio. Czapki z głów.

Powiedzieć, że czekałem na następną edycję to może trochę za dużo, ale przyznam, że z zaciekawieniem przyjąłem publikację wyników tegorocznego konkursu.

Wśród laureatów ostatniej edycji znalazłem jednak coś, co najpierw wprawiło mnie w zdumienie, potem w niedowierzanie. Okazało się, że w kategorii „innowacyjne doświadczenie”, w podkategorii „event” nagrodę zdobyła akcja „H&M Kultura fizyczna”. Wiecie na czym polegała? Przypomnę, jak opisują innowację organizatorzy: to między innymi „wprowadzanie czegoś nowego, co ma praktyczne zastosowanie”. No więc nagrodzona, innowacyjna akcja polegała na… zorganizowaniu zajęć fitness w teatrze. Przez dwa dni na małej i dużej scenie Teatru Dramatycznego w Warszawie odbywały się zajęcia tańca, boksu, jogi, akrobatyki i innych, prowadzone przez zapewne znanych trenerów. W nagrodę za spalone kalorie uczestnicy mogli dostać… bilety do teatru? Nie! Ubrania H&M. Dlaczego więc cała impreza odbywała się w teatrze? No Kultura Fizyczna! Rozumiecie? Kultura. Fizyczna. Cóż za odkrywcze, innowacyjne połączenie. Zasłużona nagroda.

Dobra, ale żarty na bok. Rozumiem, że w agencjach często pracują ludzie zupełnie oderwani od rzeczywistości i skojarzenia na poziomie gimnazjum bywają dla nich objawieniem. Ale na litość boską, gdzie było i co sobie myślało jury, dla którego poprzeczka powinna być ustawiona jednak wyżej niż dla stażysty w dziale kreacji. Trzynaście bardzo kompetentnych w swoich obszarach osób, selekcja, obrady i na koniec trach – kultura fizyczna. Złoto.

Czy naprawdę lekcja wuefu na scenie jest, oddajmy głos twórcom festiwalu, „innowacją zmieniającą rzeczywistość”? Jeśli tak, to H&M ma jeszcze wiele do nadrobienia do lidera tej kategorii – Biedronki, która wprowadzając „coś nowego i praktycznego” zorganizowała sklepy w miejscu Teatru Nowego i kina Femina.


Witold Koroblewski, dyrektor kreatywny agencji Ambasada

Dołącz do dyskusji: Innowacyjny wuef - Witold Koroblewski o zwycięzcach Innovation 2017

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gość
Jak zwykle najwięcje uwag zgłaszają ci, którzy nie mieli nic do zgłoszenia.
0 0
odpowiedź
User
Witek
To co mnie wkurza u laureatów, to fakt, że mnie wśród nich nie ma. To co mnie cieszy, to że mogę o nich pisać, bo o czym tu pisać? Chyba nie o swoich kampaniach ;(
0 0
odpowiedź
User
laska
Facet zrobił mediaexpert. pamiętamy Wituś...
0 0
odpowiedź