Internetowe radio coraz częściej słuchane w pracy
W porównaniu z ubiegłym rokiem, odsetek amerykańskich pracowników słuchających w pracy radia w internecie zamiast poprzez tradycyjny odbiornik, wzrósł z 12 do 20 procent.
Tym samym odsetek pracowników słuchających radia w tradycyjny sposób zmniejszył się w tym czasie z 88 do 80 procent - informuje serwis Marketing Charts, powołując się na badanie Arbitron i Edison Media Research.
Sporą rolę odgrywa tutaj wykształcenie. W przypadku pracowników z wyższym wykształceniem stosunek badanych słuchających radia online do słuchających tego medium w tradycyjnej formie wyniósł 30 do 70 procent. Tymczasem w przypadku respondentów bez wyższego wykształcenia proporcja wyniosła 12 do 88 procent.
Zdaniem prezesa Edison Media Research Larry'ego Rosona, wyniki te sugerują, że nadawcy powinni zastanowić się nad jakością swojego przekazu i promować możliwość słuchania radia w sieci. "W internecie konkurencją nie są tylko inne stacje w mieście. Tutaj możliwości są w zasadzie nieograniczone" - stwierdził Roson.
W badaniu, które zostało przeprowadzone drogą telefoniczną między 18 stycznia a 15 lutego bieżącego roku, udział wzięło 1857 Amerykanów.
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Internetowe radio coraz częściej słuchane w pracy