Jacek Karolak: z K2 na szefa strategii w 180heartbeats+ Jung v Matt
Jacek Karolak z początkiem lipca dołączy do zespołu agencji 180heartbeats + Jung v Matt, gdzie obejmie nowe utworzone stanowisko szefa działu strategii. Przez ostatnie trzy lata taką samą funkcję pełnił w K2.
Karolak będzie odpowiadał za zarządzanie zespołami strategii, social media i performance. Zajmie się rozwojem biznesu strategicznego agencji w oparciu o kompetencje budowania marek, tworzenia komunikacji i rekomendacji kanałów digital. Będzie też odpowiadał za poszukiwanie innowacji w marketingu interaktywnym oraz nowych rozwiązań w komunikacji dla klientów agencji.
Jacek Karolak od stycznia 2014 roku, był dyrektorem strategii w agencji K2. W latach 2002-2013 był związany ze Starcom MediaVest Group, gdzie zakładał dział interaktywny, a następnie zajmował się innowacyjnymi strategiami reklamowymi dla wszystkich kluczowych klientów grupy. Pracował także w portalu Arena.pl oraz w Ernst&Young. Karierę rozpoczynał pod koniec studiów w firmie Mars / Master Foods.
Jacek Karolak jest absolwentem SGH na wydziale Zarządzania i Marketingu. Posiada również dyplom Advanced Certificate in Marketing wydany przez Chartered Institute of Marketing w Londynie.
Dołącz do dyskusji: Jacek Karolak: z K2 na szefa strategii w 180heartbeats+ Jung v Matt